فیلم| اعتراض یک کارآفرین به شورای شهر باقرشهر! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
فیلم| اعتراض یک کارآفرین به شورای شهر باقرشهر!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر؛ سید هادی کسایی زاده خبرنگار ضدفساد نوشت: یکی از مالکان مجتمع صنعتی فرخی واقع در باقرشهر اعلام کرده است که مبالغ زیادی را بابت عوارض به شهرداری باقرشهر پرداخت کرده اما هیچ هزینه و خدمات شهری در این مجتمع ارائه نشده است.

علی فرخی بعنوان یکی از مالکان این مجتمع می گوید: از همان روزهای نخست سنگ اندازی و اذیت و کاغذبازی ها در ادارات شروع شد. بنده با سماجت و پشتکار تمام استعلام های درخواستی را گرفته و تحویل شهرداری باقرشهر دادم. پس از طی مراحل و مصوبه دوکارگروه و ابلاغ از سوی شورای برنامه ریزی استان تهران به جای کمک و همکاری توافقات انجام شده را قبول ندارند و چندین برابر پول بابت عوارض و جواز ساخت پرداخت کردم.

متاسفانه هر کدام از اعضای شورای شهر باقرشهر اندازه خودش به ما لطف زیاد داشته که همه کارگران و کارفرمایان مجتمع فرخی می دانند.

حالا میلیاردها تومان پولی که من به شهرداری باقرشهر دادم کجاست؟ چرا هیچ خدماتی به این مجتمع ارائه نشده است؟ دعا می کنم روزی شورای شهر منحل شود تا شهرداری بتواند آزادانه تصمیم بگیرد و ما هیچ دلخوشی نداریم و فقط شعار سال را بنر می کنند.

 

 

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false