عکس| بیمارستان فیروز آبادی درمحاصره بوی تعفن/ شهرداری منطقه ۲۰ مردود شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
عکس| بیمارستان فیروز آبادی درمحاصره بوی تعفن/ شهرداری منطقه ۲۰ مردود شد

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید هادی کسایی زاده خبرنگار ضدفساد نوشت: شهرداری منطقه ۲۰ (شهرری) در  ۴ سال گذشته (دوره حکومت اصلاح طلبان بر شورای شهر تهران) نمره مردودی کسب کرد و رضایت نسبی شهروندی را به همراه نداشت. دلیل آن هم این است که در موضوع برخورد با معتادان متجاهر و متکدیان اقدام خاصی رخ نداد و بارزترین آن تجمع این افراد در میدان اصلی شهر بود که رسانه های محلی به آن اشاره کردند.

عدم نظافت درست در رفت و روب معابر هم از مهمترین چالش های این دوره بود و حتی بسیاری از پروژه ها مانند پروژه سنگ فرش بخشی از خیابان حرم، پروژه طغل و غیره نیمه کاره رها شد و به زور رسانه توانست به اتمام برسد. شهرداری منطقه ۲۰ به دلیل عدم رسیدگی به روستای قلعه علیمون (محدوده شهرداری) نمره صفر گرفت و مردم این روستا گلایه شدیدی به مدیریت شهری شهردار داشتند.

البته ناگفته نماند که هیچ اقدام قابل قبولی در حوزه توسعه فضای سبز شهری، بوستان، ورزشگاه و غیره هم در این ۴ سال بعنوان پروژه شاخص مطرح نبود. همچنین در حوزه ترافیک شهری همچنان زائران حرم سیدالکریم(ع) در آخر هفته ها با کمبود فضای پارک و ترافیک شدید روبرو هستند. درکنار این بی مهری ها مردم همچنان از چاله چوله های خیابان ها و معابر شهر گلایه دارند و امروز هم بوی گند لجن روبروی بیمارستان فیروزآبادی شهرری صدای شهروندان را بلند کرد.

لذا می طلبد که شهردار جدید منطقه ۲۰ با برگزاری مناقصات پیمانکاران حرفه ای تری را سوارکارکند. همچنین از عوارض ارزش افزوده به ویژه عوارض حریم برای رفاه شهروندان هزینه کند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false