خرید پول بازی پابجی و کالاف دیوتی از سایت اول گیم - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
خرید پول بازی پابجی و کالاف دیوتی از سایت اول گیم

سبک بازی اکشن همواره در صدر محبوب‌ترین سبک‌های بازی برای گیمرها بوده است. سبک اکشن یعنی سبکی که در آن بازیکنان با استفاده از تجهیزات و سلاح‌های مختلف، به قتل و کشتار یکدیگر در بازی می‌پردازند. در نتیجه امروزه صدها و یا حتی هزاران بازی اکشن وجود دارد که هر کدام نسبت به هیجان و جذابیت خود، طرفداران مختلفی از سرتاسر جهان دارد. دو عدد از محبوب‌ترین بازی‌های سبک اکشن، پابجی و کالاف دیوتی است.

کالاف دیوتی یک بازی نسبتا قدیمی به شمار می‌آید که به دلیل گیم پلی بسیار جذاب و گرافیک فوق العاده بالا، میلیون‌ها طرفدار در سرتاسر جهان دارد. اما بازی پابجی چندان قدیمی نیست و تنها چند سال از اولین عرضه آن به بازار می‌گذرد؛ البته با این وجود در حال حاضر از بزرگ‌ترین رقبای کالاف دیوتی به شمار می‌رود و صدها میلیون کاربر دارد. کاربران در این بازی‌ها برای افزایش هیجان و لذت بازی، به خرید پول درون برنامه‌ای آن‌ها می‌پردازند که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

کال آف دیوتی (Call Of Duty)

کالاف دیوتی مجموعه بازی‌های اکشن و تیراندازی است که ابتدا در سال ۲۰۰۳ توسط اکتیویژن (Activision) به بازار عرضه شد. این بازی ابتدای کار خود قصد تمرکز بر روی جنگ جهانی دوم را داشت؛ اما با مشاهده استقبال مردم، به تولید و طراحی بازی‌های بیشتری در سبک اکشن پرداخت. در طی تمام این سال‌ها، شرکت اکتیویژن سری جدیدی از کالاف دیوتی را در اختیار مخاطبان می‌گذاشت که هر بار بیش از قبل محبوبیت کسب می‌کرد. در حال حاضر کاربران کل مجموعه کالاف دیوتی به صدها میلیون نفر می‌رسد.

خرید پول کالاف دیوتی موبایل

در نسخه کالاف دیوتی موبایل که در چند سال اخیر عرضه شده، پول درون برنامه‌ای به نام سی‌پی (CP) وجود دارد که بازیکنان می‌توانند با جمع آوری آن به آیتم‌های مختلف درون بازی دست پیدا کنند. با دست یابی به آیتم‌‌های درون بازی، سطح بازی کاربر به صورت چشم گیی افزایش می‌یابد. چرا که این آیتم‌ها هرگز بلا استفاده و بی ارزش نیستند و قطعا می‌توان در بسیاری از موقعیت‌ها از آن استفاده کرد.

و اما سی‌پی کالاف دیوتی چه استفاده‌هایی دارد؟ هر چه‌قدر تعداد سی‌پی در اکانت کالاف دیوتی بیشتر باشد، ارزش اکانت بیشتر می‌شود و به قیمت بالاتری فروش می‌رود. چرا که خرید اختصاصی ‌سی‌پی کالاف دیوتی امروزه رواج دارد و مخاطبان وجود آن را ارزشمند می‌شمارند. سی‌پی کالاف دیوتی در موارد زیر استفاده دارد:

  • در بازی کالاف دیوتی قسمتی با نام بتل پس وجود دارد. بتل پس نوعی نبرد می‌باشد که هر فصل بازیکنان با صرف سی‌پی برای شرکت در آن مجوز می‌گیرند. برنده شدن و انجام ماموریت‌ها در بتل پس، جوایز و هدایای ارزنده‌ای برای بازیکن به ارمغان می‌آورد.
  • در فروشگاه کالاف دیوتی، ابزار و تجهیزاتی به فروش گذاشته شده‌اند که برای دسترسی به آن‌ها، بازیکنان نیازمند خرج سی‌پی هستند. مجهز کردن کارکتر با بهترین تجهیزات و سلاح‌ها می‌تواند آن را به یک ماشین کشتار در بازی تبدیل کند.
  • کارکتر بازیکنان می‌تواند شخصی سازی شود. لباس‌هایی در فروشگاه کالاف دیوتی وجود دارد که بازیکنان می‌توانند با انتخاب میان آن‌ها، کارکتر خود را شخصی سازی کنند.

سی‌پی را می‌توان به دو روش رایگان و پولی جمع‌آوری کرد. در روش رایگان کافی است که ماموریت‌های انجام شده و بردهای مختلفی کسب کنید تا جایزه بگیرید. اما در صورت علاقه نیز می‌توانید به خرید پول کالاف دیوتی بپردازید تا بازی را برای خود چندین برابر جذاب‌تر از قبل کنید.

بازی محبوب پابجی

پابجی

از محبوب‌ترین بازی‌های جهان که در حال حاضر بازار بسیار داغی نیز دارد، پابجی است. پابجی نخستین بار با عنوان یک بازی آزمایشی توسط شرکت چینی تنست در سال ۲۰۱۷ عرضه شد که بر خلاف تصورات توانست بیش از ۵۰ میلیون کاربر را جذب خود کند. از ابتدا تا به حال، شرکت تنسنت همواره سعی در بهبود عملکرد و افزایش جذابیت بازی داشته که با یک بررسی مختصر می‌توان فهمید که موفق هم بوده است؛ چرا که رسما بتل رویال پابجی در جهان بهترین گیم پلی را دارد که بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر آن را بازی می‌کنند.

خرید پول پابجی

برد و باخت در نبرد بتل رویال پابجی به قدری مهم است که بازیکنان امروزه به خرید یوسی (UC) روی آورده‌اند. پول درون برنامه‌ای پابجی، یوسی نام دارد که ابزاری بسیار مهم در افزایش توانایی و قابلیت‌های کارکتر است. تمام رقابت‌ها در پابجی موبایل بر روی کسب هر چه بیشتر یوسی می‌باشد؛ زیرا یوسی پابجی در موارد زیر استفاده بهینه‌ای دارد:

  • در قسمت نبردهای رویال پس پابجی، نبردهایی وجود دارد که شرکت در آن رایگان نیست و نیازمند خرج یوسی می‌باشد. اما بازیکنانی که در آن شرکت کنند می‌توانند جوایز و هدایای ویژه‌ای از طرف بازی بگیرند. به همین دلیل عموما مهم‌ترین بخشی که بازیکنان یوسی خود را صرف آن می‌کنند، شرکت در نبردهای رویال پس است.
  • مانند تمام بازی‌های مشابه دیگر، پابجی یک فروشگاه دیجیتالی در صفحه اصلی خود دارد که در آن تجهیزات و سلاح‌های مختلف برای کارکتر بازیکنان به فروش می‌رسد. استفاده از این تجهیزات در نبردها می‌تواند کمک حال بازیکن در بسیاری از موقعیت‌های باشد؛ چرا که هر کدام ویژگی خاصی برای کشتار یا کمک برای زنده ماندن دارند که به هدف بازیکن در نبرد کمک می‌کنند.

بازیکنان پابجی می‌توانند با بردهای پیاپی و انجام ماموریت‌های مذکور بازی، یوسی کسب کنند. البته این اندک یوسی بسیاری از افراد را راضی نمی‌کند و اکثر بازیکنان پابجی به خرید یوسی پابجی می‌پردازند. با وجود اینکه پابجی یک بازی چینی است و خرید یوسی از داخل بازی فقط به صورت دلاری انجام می‌شود، می‌توانید یوسی اصل را از فروشگاه یوسی پابجی موبایل با قیمت روز دنیا خریداری کنید.

آیا خرید یوسی پابجی و سی‌پی کالاف دیوتی از وبسایت ایرانی ممکن است؟

خرید یوسی

در سال‌های پیشین خرید پول درون برنامه‌ای بازی‌های مختلف، امری محال یا دشوار به نظر می‌رسید. چرا که کشور ایران به دلایل مختلف دچار تحریم‌هایی از طرف کشورهای ابرقدرت اقتصادی شده است؛ در نتیجه بانک‌های بین المللی هرگونه کانالی برای واریز پول به خارج از کشور و امکانات خود را در اختیار ایرانیان نمی‌گذارند.

اما امروزه فروشگاه‌های مختلفی برای خرید یوسی پابجی و سی‌پی کالاف دیوتی پرداخته‌اند که موجب شده پروسه بسیار کوتاه‌تر و کم هزینه‌تری داشته باشد. البته میان این فروشگاه‌ها هر از گاهی کلاهبردارانی مشاهده می‌شود که طبق انتظارات مشتری و وظایف خود عمل نمی‌کنند. در نتیجه بهتر است پول پابجی و کالاف دیوتی را از فروشگاه دارای اعتماد الکترونیکی خرید کنید.

فروشگاه یوسی پابجی موبایل

اگر می‌خواهید برای اکانت پابجی خود UC خریداری کنید، فروشگاه یوسی پابجی موبایل بهترین گزینه برای شماست. چرا که می‌توانید تعداد یوسی مورد نیاز خود را از این وبسایت خریداری کنید و پس از گذشت ۲ الی ۵ دقیقه، شاهد واریز آن به اکانت خود باشید. چرا که وبسایت یوسی پابجی موبایل از سیستم کاملا خودکار و هوشمند بهره‌مند است و کاربران در ۲۴ ساعت شبانه روز می‌توانند سفارش خود را در آن ثبت کنند.

جالب است بدانید قیمت یوسی در وبسایت فروشگاه یوسی پابجی موبایل مطابق با قیمت روز در جهان می‌باشد و هیچگونه کارمزدی از شما دریافت نمی‌شود. البته این به معنای کاهش کیفیت و عدم اصل بودن یوسی پابجی این فروشگاه نیست؛ به طوری که هزاران کاربر پابجی تا به حال با رضایت کامل، یوسی خریداری شده از این وبسایت را استفاده کرده‌اند.

برای خرید UC پابجی، تنها کافی است به وبسایت یوسی پابجی موبایل مراجعه کنید و مراحل ثبت درخواست یوسی را کامل انجام دهید. لازم به ذکر است فعالیت‌های شما زیر نظر کارشناسان در تیم پشتیبانی وبسایت انجام می‌شود و در صورت بروز هرگونه مشکل در خرید، آن را سریعا رفع می‌کنند تا یک خرید ساده و بی نقص داشته باشید.

منبع: سایت اول گیم

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false