خبرهای خوب| ساخت بیمارستان برای محرومان|ساخت بزرگترین شیرخوارگاه خاورمیانه - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
خبرهای خوب| ساخت بیمارستان برای محرومان|ساخت بزرگترین شیرخوارگاه خاورمیانه

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر مراسم ضیافت افطاری مجمع خیرین کشور با حضور رئیس و اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین کشور (حبیب‌الله بوربور، محمدرضا کارگری و سلیمی آشتیانی)، وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور، سید محمدعلی افشانی شهردار سابق تهران، سعادتی شهردار منطقه 12 و جمعی از خیرین و نیکوکاران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمدرضا کارگری عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی این مجمع در سال 97 اظهار کرد: در سال گذشته این مجمع توانست در حوزه‌های مختلف درمانی، ساخت مسکن ویژه معلولان و مددجویان و نیازمندان و همچنین در حوزه حمایتی گام‌های موثری را بردارد.

وی تصریح کرد: در ابتدای سال جاری نیز با توجه به وقوع سیل در استانهای گلستان، لرستان و خوزستان، مجمع خیرین ورود جدی را داشت و توانست کمک‌های قابل توجهی برای حمایت از سیل‌زدگان جمع‌آوری کند.

کارگری اظهار امیدواری کرد: در ادامه سال 98 نیز مجمع خیرین بتواند به تعهدات خود در حوزه‌های مختلف و به ویژه ساخت مسکن برای خانواده‌های 2 معلول و 2 معلول به بالا عمل کند.

عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور همچنین از ساخت بیمارستان ویژه نیازمندان و محرومان در کشور خبر داد و گفت: به‌زودی بیمارستانی توسط یک خیر با اعتبار 6 هزار میلیارد تومان برای محرومان احداث خواهد شد.

حبیب‌الله بوربور رئیس مجمع خیرین کشور نیز در این مراسم با اشاره به ورود جدی خیرین برای حمایت از سیل‌زدگان تصریح کرد: کمک‌های قابل توجهی اعم از کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای سیل‌زدگان جمع‌آوری شد.

وی ادامه داد: خیرین به عنوان بازوی دولت آمادگی حمایت از نیازمندان و محرومان را دارند و در این زمینه مجمع خیرین آمادگی خود را برای این حوزه اعلام می‌دارد.

سلیم آشتیانی؛ عضو هیئت مدیره جامعه خیرین نیز با اشاره به این که 40 بیمارستان توسط مجمع خیرین در حال تاسیس و یا ساخته شده است، اظهار کرد: 82 درصد از مدارس سیستان توسط مردم ساخته شده‌اند و بیش از 40 درصد از مدارس کل کشور توسط مردم و خیرین بنا شده است.

وی همچنین از بهره‌برداری بزرگترین شیرخوارگاه خاورمیانه خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی قرار است تا پایان خرداد ماه بزرگترین شیرخوارگاه تحت عنوان شبیر در جنوب تهران به بهره‌برداری برسد.

عضو هیئت مدیره جامعه خیرین در پایان گفت: بیش از 80 درصد بودجه سازمان بهزیستی توسط مردم تامین می‌شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false