خبرنگارضدفساد نسخه چهاردیواری غیرقانونی را پیچید | دهن کجی زمین خوارفیروزآباد به فرماندار ری و دادگاه قلعه نو - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
خبرنگارضدفساد نسخه چهاردیواری غیرقانونی را پیچید | دهن کجی زمین خوارفیروزآباد به فرماندار ری و دادگاه قلعه نو

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید هادی کسایی زاده دو ماه قبل با انتشار یک فیلم خبر از ایجاد یک چهاردیواری غیرقانونی در زمینی با کاربری فرهنگی – ورزشی در روستای فیروزآباد از توابع بخش قلعه نو شهرستان ری داد. یکی از وابستگان صاحب ملک به دلیل انتشار این فیلم از خبرنگار ضدفساد شکایت کرد که در نهایت در دادگاه شهرستان ری تبرئه شد.

اسناد و مدارک نشان می دهد که اقدامش در زمین خواری غیرقانونی بوده و حالا او دست به تهدید زده است. این اقدام دهن کجی به نیروی انتظامی، بخشدار قلعه نو، دادگاه قلعه نو و فرماندارشهرستان ری است. اگر این رویه مهارنشود و با او برخورد نشود به رویه ای برای گردن کشی در برابر قانون تبدیل خواهد شد.

همچنین جان یکی از کارمندان دهیاری فیروزآباد و خبرنگار ضدفساد با این تهدیدات در خطر است و در صورت هرگونه سوء قصد فرد یادشده باید پاسخگو باشد. از دادگاه قلعه نو می خواهیم که دادگاه او را علنی برگزار کنند تا درس عبرت برای سایرین شود.

مشاهده شده فرد یادشده دوباره اقدام به دیوار کشی کرده که این دهن کجی به دادگاه قلعه نو و دستور فرماندار شهرستان ری برای مبارزه با زمین خواری است. حالا با آغاز هفته دولت باید ببینیم فرماندار مماشات می کند یا دستور خاص صادر می شود؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false