حسین یکتا و حسین هدایتی مورد تائید ستاد دیه کشور نیستند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
حسین یکتا و حسین هدایتی مورد تائید ستاد دیه کشور نیستند

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار (خبرنگار ضدفساد) در نشست خبری اسدالله جولایی رئیس هیات امنای ستاد دیه کشور موضوع سوء استفاده برخی چهره ها به نام کمک به آزادی زندانیان را با ذکر نام مطرح کرد که جولایی در پاسخ گفت: آقای حسین یکتا برای آزاد سازی زندانیان فعالیت های موازی با ستاد دیه انجام دادند و ستاد شهید لاجوردی را راه اندازی کردند و دربرنامه شبکه های مختلف با همسر و فرزندان خود حضور پیدا کردند. اما ما به هیچ عنوان ایشان را تائید نمی کنیم و با ستادی که راه اندازی کردند نیز برخورد کردیم و دیگر ایشان را در ستاد نمی پذیریم.

جولایی در پاسخ به این سوال که واکنش ستاد دیه در مواجه با هنرمندانی مانند آقای احسان علیخانی که برای زندانیان جرائم مالی کمک مردمی جمع آوری کردند اما آن را برای آزادسازی چاقو کش ها و سارقان صرف کردند، گفت: با ایشان و افرادی که بدون هماهنگی با ستاد دیه برای جمع آوری کمک های مردمی و وجوه اقدام کردند، برخورد شده است.

رئیس هیات امنای ستاد دیه تصرح کرد: از بین هنرمندان آقای چاووشی هنرمند شناخته شده ای است که با ستاد دیه همکاری دارند، با ایشان هنوز دیداری صورت نگرفته اما آقای چاووشی با ستاد همکاری می کند و شماره ستاد دیه کشور را برای جمع آوری وجوه همه جا می دهد.

وی درباره حسین هدایتی و کمک‌های او به زندانیان و دادن چک و برگشت چک هایش گفت: ایشان در مشهد خواستند کنار ما بنشینند اما ما جای خود را عوض کردیم تا با ما عکس نیندازند، کسانی که می خواهند برای خودشان اسم و رسم کسب کنند بهتر است کاری انجام دهند که تا به حال انجام نشده است و در کار ستاد دیه دخالت نکنند.

عصبانیت سازمان زندانهای کشور از افشاگری اسدالله جولایی

نکته جالب واکنش سازمان زندانهای کشور از تخلفات مطرح شده این افراد از سوی ستاد دیه کشور بود که این سازمان اعلام کرد: سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در پی اظهارات بسیار عجیب مطرح شده در رسانه‌ها از قول رئیس هیات امنای ستاد دیه کشور در خصوص آقایان حاج حسین یکتا و احسان علیخانی روابط عمومی سازمان زندان‌ها با بیان اینکه این اظهارات مورد تائید سازمان زندان‌ها نیست، اعلام داشت: اقدامات این دو برادر بزرگوار در روز‌های آغاز سال جاری در برنامه عصر جدید با هماهنگی سازمان زندان‌ها بوده و از ایشان بسیار سپاسگزاریم.

واکنش ستاد دیه کشور به اظهارات رئیس سازمان زندانهای کشور

هرچند به نظر می رسد سازمان زندانها به دنبال تغییر در اساسنامه ستاد دیه است تا این ستاد را صرفا برای جرائم غیرعمد عنوان نکنند و جرائم دیگر را هم برای آزادی زندانیان لحاظ کنند. که اسدالله جولایی در نشست خبری در واکنش به خبر تغییر در اساسنامه ستاد دیه کشور از سوی حاجی محمدی رئیس سازمان زندانهای کشور گفت: در جلسات کارشناسی اصلاحات لازم که اساسنامه را تحکیم می کرد، انجام شده و ایشان مستحضر نبوده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false