حسن روحانی از کارگردان فیلم «قلاده های طلا» شکایت کرد! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
حسن روحانی از کارگردان فیلم «قلاده های طلا» شکایت کرد!

سید هادی کسایی زاده خبرنگار و روزنامه نگار نوشت: امروز برای اجرای حکم محکومیت بابت شکایت قوه قضائیه به دادسرای فرهنگ و رسانه رفته بودم که ابوالقاسم طالبی را دیدم. هنگام ورود سرباز دادسرا چون او و برخی هنرمندان و خبرنگاران را نمی شناخت برخورد نادرستی کرد که ای کاش کمی ادب و آموزش در دادسرای ویژه فرهنگ و رسانه به سربازان ارائه شود.

قاسمی به شعبه 2 بازپرسی رفت که علت آن شکایت حسن روحانی از فیلمنامه جدید قاسمی بود. نکته جالب اینکه هنوز فیلم ساخته نشده و اکران هم نشده ریاست جمهوری از فیلمنامه شکایت کرده است.

کسایی زاده نوشت: موضوع فیلمنامه در مورد فساد در دولت و جامعه بوده است.

 

ابوالقاسم طالبی فارغ‌التحصیل حقوق قضایی است و پس از ساختن چند فیلم کوتاه ۱۶ میلیمتری و ویدئویی، فعالیت در سینمای حرفه‌ای را سال ۱۳۷۱ به عنوان مشاور کارگردان در فیلم بر بال فرشتگان به کارگردانی جواد شمقدری آغاز کرد. او صاحب امتیاز و مدیر مسئول هفته نامه سینما ویدئو است. ابوالقاسم طالبی در سال ۹۳ مریلا زارعی را «بانوی سینمای ایران» خطاب کرد و بخاطر دریافت جایزه آسیا پاسیفیک و صحبتهای جالب توجه او پس از دریافت این جایزه از او تشکر کرد. وی در سال ۹۴ نامه‌ای سرگشاده به رئیس‌جمهور نوشت و در مورد حذف نام فجر از جشنواره بین‌المللی فیلم اظهار تاسف و اعتراض نمود.

همچنین در کارنامه کاری او رهبر انقلاب از فیلم یتیم‌خانه ایران وی «تمجید» کرد و در پیامی که ۹ دی ۱۳۹۷ برای او ارسال کرد دربارهٔ تماشای فیلم قلاده‌های طلا نوشت: «مجدداً فیلم شما را از شبکه افق دیدم آفرین آفرین آفرین؛ دست شما درد نکند از قول من به بازیگران سلام برسانید».

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false