تهدید شبانه خبرنگار ضدفساد | تبعات افشای تخلفات برای یک مدیرمسئول - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
تهدید شبانه خبرنگار ضدفساد | تبعات افشای تخلفات برای یک مدیرمسئول

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، صبح روز پنجشنبه سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار و مدیرمسئول ماهنامه میدان آزادی با حضور در حاشیه شهر کهریزک و باقرشهر از ساخت و سازهای مشکوک در زمین های کشاورزی بازدید میدانی داشت.

کسایی زاده تصویری از یک دیوار کشی دور یک زمین گلخانه در کانال خبری جنوب تهران منتشر کرد و سوال کرد: آیا دستور این دیوار کشی از سوی بخشدار کهریزک بوده یا نه؟ آیا تخلف است یا نه؟ چطور یک شبه کشیده شده؟ شهرداری باقرشهر نظارت دارد یا نه؟ و از مسئولان خواست پاسخ دهند. ابتدا فردی به نام حمید شفیعی فدا از کارمندان شهرداری باقرشهر تماس گرفت و درخواست گفتگو کرد و قرارشد در روزهای آینده با هم در مورد اقدامات و تخلفات گفتگو داشته باشیم. هرچند پست سازمانی این فرد برای مردم روشن نیست.

این روزنامه نگار در ادامه می گوید: پس از چند ساعت فردی که خود را «سعید آزفنداک» نامید طی تماس تلفنی با خبرنگار او را تهدید به مرگ کرد و گفت: امشب هر کجا باشی تو را پیدا می کنم؟! این در حالی است که تهمت، دروغ و تهدیدی از سوی خبرنگار در اخبار مشاهده نمی شود و صرفا با هدف مبارزه با فساد و جلوگیری از تخلفات و همراهی با مسئولان گشت های خبرنگاری انجام می شود.

کسایی زاده در روزهای اخیر انتقادات تندی به گسترش تخلفات در بخش کهریزک به ویژه ساخت و ساز غیرمجاز داشت. هم اکنون باقرشهر فاقد شهردار بوده و بخش کهریزک هم بخشداری تازه وارد دارد. همچنین شنیده هایی مبنی بر جابجایی فرماندار شهرستان ری هم رسانه ای شده است.

سید هادی کسایی زاده در سال 1400 هم در همین منطقه به دلیل افشای فساد انتخابات و همکاری با قاضی محمدساری معاون دادگستری کهریزک و علیرضا افشارپارسا بازرس ویژه بخشداری مورد شکایت فرماندار وقت شهرستان ری قرارگرفت و چند روز در کلانتری و زندان تهران بزرگ بازداشت بود تا اینکه انتخابات ابطال و فرماندار هم برکنار شد.پ

سید هادی کسایی زاده گفت: در صورت هرگونه آسیب جانی برخی مسئولان اجرایی، انتظامی و امنیتی شهرستان ری مسئول هستند چون شخصا هیچ وقت هیچ دفاعی از آنها در برابر روزنامه نگاری و خبرنگاری ضدفساد از آنها ندیدم و همین موجب شده تا این افراد آزادانه سالها به تخلفات خود ادامه دهند. یک نمونه بارز آن از بین بردن زمین های کشاورزی در چند روستای کهریزک و فعالیت مافیای پلاستیک و عدم اجرای قانون خاک است. متاسفانه هیچ نهادی در این شهرستان قانون خاک و فرمایشات رهبری در مورد حفاظت از خاک را اجرا نکرده و امروز شاهد صدها مرکز بازیافت پلاستیک در زمین های کشاورزی هستیم که شخصا در ماهنامه میدان آزادی گزارش آن را منتشر کردم.

ماهنامه شماره 2 میدان آزادی | ۳۰ فروردین ماه 1402

 

این فایل صوتی به دلیل اینکه جان خبرنگار در خطر است منتشر شده تا اگر بلایی سر او آمد مدرکی در دست باشد.

 

بیشتر بخوانید

روایت ۱۲۰ساعت بازداشت و زندان خبرنگارضدفساد| رئیس قوه قضائیه بخواند!

true
true
true
true
  1. ایمان مظفری

    درود برکسایی.. اونم گوه زیادی خورده

  2. چاپ تراکت

    متشکرم از جناب کسایی بابت پرده برداری از مسائل بسیار مهم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false