فحاشی و درگیری در اجلاس اتاق اصناف شهرستان ری | آبرویی نماند! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
فحاشی و درگیری در اجلاس اتاق اصناف شهرستان ری | آبرویی نماند!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید هادی کسایی زاده (خبرنگار ضدفساد) نوشت: در جدیدترین اجلاس روسای اتحادیه های شهرستان ری با هیات مدیره جدید اتاق اصناف شهرستان به ریاست سید محسن کشاورزی در حالی برگزار شد که آقای رئیس قصد داشت کدورت 15 ساله میان مهدی کریمیان رئیس سابق اتحادیه کامیونداران و تقی الهی رئیس سابق اتحادیه لوازم خانگی شهرستان ری را با یک صلوات رفع کند که این اقدام آقای رئیس به چالش جدیدی برای اتاق تبدیل شد.

شاهدان اجلاس گفته اند که هنگام مراسم آشتی کنان گفتگویی میان کریمیان و الهی رد و بدل می شود که در این گفتگو کلمات رکیکی (به هیچ عنوان قابل انتشار نیست) در حضور روسای اتحادیه ها و رئیس اداره صمت بیان می شود. به نحوی که رئیس صمت گفته برای اتحادیه ها و اتاق متاسف هستم.

البته این نخستین حاشیه برای اتاق جدیدنیست. بعد از برکناری لطف الله ستاره از ریاست اتاق اصناف شهرستان ری بهترین و موفق ترین بازرسان اتاق به دلیل همکاری با رئیس سابق اتاق برکنار می شوند و اتاق اصناف در بدترین حالت خود بدون بازرس حرفه ای به کار خود ادامه می دهد. این اقدام موجب می شود که بازرسی اتاق به وضع اسفباری با کاهش راندمان مواجه شود.

شنیده شده که اداره صمت گفته که نیاز نیست اتاق اینقدر بگیر و بنند داشته باشد و وظیفه نظارت و بازرسی ها برعهده این اداره است. انگار رئیس جوان اداره صمت سودای رسانه ای شدن دارد تا خودش بیشتر در رسانه دیده شود در حالی که پیش از آن اقدامات بازدارندگی و نظارت از سوی اتاق در سطحی بود که مورد تشویق فرماندار شهرستان قرارگرفت.

خبرها حاکی از آن است که مردم از نبود نظارت ها در اتاق جدید گلایه دارند و نظارت حرفه ای در بازار مشاهده نمی شود.

در روزهایی که شهرستان ری با هزاران صنف زیرزمینی و بدون مجوز دست و پنجه نرم می کند و آمار تخلفات صنفی به ویژه در حاشیه بخش کهریزک رو به افزایش است اقدامات ناشی از سوء مدیریت از سوی اتاق اصناف و اداره صمت غیرقابل گذشت است و وزارت صمت و بازرسی ریاست جمهوری برای این موضوع باید ورود کنند.

هرچند که لطف الله ستاره رئیس سابق اتاق ری با حاشیه های زیادی همراه بود اما در موضوع بازرسی و برخورد با تخلفات صنفی در طول 43 سال اخیر بی نظیر بود.

همچنین اتاق جدید شهرستان بدون روابط عمومی و سایت حرفه ای فعالیت می کند و هیچ خبری در خروجی سایت اتاق قرارنگرفته است و مردم را از اطلاع رسانی شفاف محروم کرده اند که از سیاست های غلط محسن کشاورز است.

سانسور اخبار و حاشیه های اتاق مانند موضوع فحاشی و درگیری در اجلاسه و همچنین شکست در نظارت ها ناشی از دیدار هیات مدیره اتاق با گروهی از فعالان رسانه ای شهرستان است که جزو آفت های رسانه ای شهرستان ری محسوب

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false