سرویس خواب سلطنتی عروس | مشاهده انواع مدل های زیبا  - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
سرویس خواب سلطنتی عروس | مشاهده انواع مدل های زیبا 

سرویس خواب سلطنتی عروس | مشاهده انواع مدل های زیبا

سرویس خواب سلطنتی عروس یکی از انواع پرطرفدار سرویس چوب است که با ظاهری مجلل و جذاب، زیبایی خیره‌کننده‌ای به اتاق خواب می‌بخشد. انتخاب و خرید سرویس خواب باید براساس معیارهای مختلفی مانند ابعاد اتاق و تناسب با دیگر اجزا انجام شود. اگر می‌‌خواهید اطلاعات بیش‌تری درباره سرویس‌ خواب‌های سلطنتی و انواع آن به‌دست آورید، مطالعه این مطلب به شما توصیه می‌شود.

سرویس خواب سلطنتی عروس

ویژگی های سرویس خواب سلطنتی عروس

سرویس‌ خواب‌های سلطنتی ویژگی‌ها و خصوصیاتی دارند که باعث شده نوعروس‌های جوان تمایل زیادی به خرید آن‌ها داشته باشند. این سرویس خواب‌ها به‌دلیل منبت‌کاری‌های که روی تاج و کناره‌های تخت دارند، تجمل و شکوه بیش‌تری به فضا می‌بخشند. تاج بزرگی که در قسمت پشتی تخت قرار دارد از مشخصه‌های جداناپذیر این نوع سرویس‌خواب‌ها است.

به‌جز ویژگی ظاهری، سرویس‌ خواب‌های سلطنتی ازنظر متریال نیز متمایز از سایر انواع و سبک‌ها هستند. به‌دلیل منبت‌های بزرگ و شلوغ، چوب این تخت‌ها باید باکیفیت باشد. درواقع قیمت گران سرویس‌خواب‌های سلطنتی به‌خاطر همین چوب و منبت‌های روی آن است.

این محصول به‌طور معمول دارای پاتختی، میز آرایش، پاف و کمد است که خریداران می‌توانند به دلخواه هر کدام از اجزا را حذف یا اضافه کنند. در ادامه انواع سرویس خواب‌های سلطنتی عروس را براساس معیارهایی دسته‌بندی و ارائه کرده‌ایم.

سرویس‌خواب سلطنتی عروس مدرن؛ تلفیق 2 سبک متفاوت

شاید عجیب به‌نظر برسد که چطور سرویس خواب مدرن را می‌توان با سلطنتی تلفیق کرد. در واقع این سبک جدیدی است که توانسته نظر خریداران زیادی را به‌دلیل جدیدبودن به خود جذب کند‌. ویژگی‌های این سرویس‌خواب‌ها عبارت‌اند از:

  • طراحی مدرن: طراحی و منبت‌کاری‌های روی این سرویس خواب‌ها ساده‌تر و به اصطلاح مینیمال است‌. در این مدل‌ها خطوط نرم و ساده با منحنی‌های موزون، زیبایی خیره‌کننده‌ای ایجاد کرده‌اند.
  • مواد با کیفیت: در ساخت سرویس‌خواب‌های مدرن تمامی متریال ازجمله چوب، فلز، شیشه و حتی یراق‌‌ها از بهترین متریال بهره‌ گرفته شده تا ماندگاری بالا و طول عمر زیادی داشته باشند.
  • رنگ‌های مدرن: سرویس‌خواب سلطنتی عروس مدرن، تنها در رنگ‌های قهوه‌ای ساخته نشده است، بلکه می‌توان آن‌ها را در رنگ‌های دیگری مانند طوسی، شیری و مشکی مطابق با دکوراسیون اتاق اجرا کرد.
  • تکنولوژی مدرن: با یک هزینه اضافه‌تر می‌توان در این سرویس خواب‌ها فناوری‌هایی همچون سیستم صوتی و ماساژور تعبیه کرد تا تجربه یک خواب راحت در خریدار القا شود.
  • مناسب برای فضاهای کوچک: این نوع سرویس خواب به‌دلیل طراحی مینیمالیستی برای اتاق‌خوا‌ب‌های کوچک یا فضاهایی با سبک ساده برای اجزای دیگر دکوراسیون مناسب است.

سرویس خواب سلطنتی عروس سنتی

سرویس خواب سلطنتی عروس سنتی

تصور شما از سرویس خواب سلطنتی، همین انواع سنتی و کلاسیک هستند که با نقوش و طرح‌های منبت‌کاری شلوغ، جلوه‌ای لوکس و باشکوه در ظاهر تخت و دیگر اجزا ایجاد کرده‌اند. این سبک سرویس خواب از بهترین متریال چوبی و حتی پارچه‌ای ساخته شده‌اند. سایر ویژگی‌های این کالا عبارت‌اند از:

  • طراحی سنتی: سرویس‌خواب‌های سلطنتی سنتی با طرح‌های پیچیده و سنتی یا تاریخی ساخته شده‌اند که علاوه‌بر ارزش مالی به‌دلیل اينکه نمدکاری‌ها و منبت‌کاری‌ها اغلب با دست انجام می‌شوند، ارزش هنری هم دارد.
  • ملحفه‌های زیبا: ملحفه و روتختی‌های اين سرویس خواب‌ها شما را یاد کاخ‌های مجلل و قصرهای پادشاهی می‌اندازد.
  • متریال باکیفیت: چوب با کیفیت بالا برای تولید این سرویس‌ها استفاده می‌شود. این چوب‌ها معمولاً از جنس‌های گران‌قیمتی مثل چوب درخت گردو و پارچه‌ها از الیاف طبیعی و ابریشمی یا پنبه تولید شده‌اند. همچنین تزئینات دقیق دوختی و پارچه‌هایی که به زیبایی چین‌زنی شده‌اند، در این سبک سرویس خواب دیده می‌شود‌.

سرویس خواب سلطنتی عروس سفید

انتخاب رنگ برای سرویس خواب‌ها در زیبایی آن‌ها و جلوه فضا بسیار تاثیرگذار است. تولیدات اخیر، دیگر مانند گذشته به رنگ قهوه‌ای یا تیره نیستند، بلکه بنابر تقاضای بازار به رنگ سفید هم عرضه شده‌اند‌‌. این رنگ به‌دلیل روشن‌بودن درمیان نوعروسان محبوبیت بالایی دارد، به‌خصوص اینکه در اتاق‌ خواب‌های کوچک فضا را زیباتر و بزرگ‌تر نشان می‌دهند.

سرویس خواب‌‌های سفید را می‌توان به‌راحتی با رنگ‌های دیگر در دکوراسیون اتاق استفاده کرد. برای خرید سرویس خواب عروس در مدل‌های متنوع، مجموعه مبل باروس می‌تواند به شما کمک کند.

سرویس خواب سلطنتی عروس ترک

در نهایت می‌رسیم به مدل‌های جذاب و پرطرفدار سرویس خواب‌های سلطنتی ترک. این مدل‌ها در بازار داخلی کشور طرفداران زیادی دارند که می‌توان عروس دامادهای جوان را، بیشترین خریداران سرویس خواب‌های سلطنتی ترک دانست. این کالا قیمت بیشتری نسبت به سایر مدل‌ها دارد، اما در عوض طول عمر و کیفیت بالای آن تا سال‌های زیادی شما را از خرید سرویس خواب مجدد یا تعمیر آن بی‌نیاز می‌کند.

نکات مهم خرید سرویس خواب سلطنتی عروس

سرویس خواب سلطنتی عروس

اگر شما هم با دیدن سرویس خواب‌های سلطنتی مجذوب نقش، طرح، منبت و معرق‌کاری‌های آن‌ها شده‌اید و قصد خرید آن‌ها را برای جهیزیه خود یا فرزندتان دارید، بهتر است به نکات مهمی که در ادامه آورده شده است توجه کنید.

  • در وهله اول لازم است به منبت‌کاری‌ و معرق‌ها توجه کنید که متقارن و از متریال باکیفیتی ساخته شده‌ باشند.
  • قبل‌از انتخاب آینه، میز آرایش و دیگر اجزای سرویس خواب حتما فضای اتاق خواب‌تان را در نظر بگیرید و آن‌ها را متناسب با ابعاد اتاق، انتخاب کنید.
  • رنگ سرویس خواب باید متناسب با دیگر اجزای اتاق مانند دیوار، فرش و پرده باشد. همچنین برای انتخاب رنگ باید به سبک دکوراسیون فضا نیز توجه کنید.
  • به این مورد توجه کنید که سرویس خواب سلطنتی برای اتاق‌های کوچک‌ اصلا انتخاب مناسبی نیست و هرچقدر هم که مجلل باشد، جلوه زیبایی ایجاد نخواهد کرد.
  • اگر فضای اتاق‌تان برای پاتختی محدود است، می‌توانید به‌جای آن از شلف‌های دیواری استفاده کنید.
  • برای خرید ملحفه و روتختی حتما رنگ و سبک تخت‌خواب را در نظر بگیرید و به تناسب و هارمونی در رنگ و طرح توجه کنید.
  • به‌دلیل اینکه سرویس‌خواب‌های سلطنتی ساخته‌شده از چوب هستند، درباره روش نظافت و نگهداری آن از فروشنده بپرسید.

جمع‌بندی

انتخاب سرویس خواب سلطنتی عروس برای خانواده‌هایی که قصد خرید جهیزیه دارند، کمی دشوار است‌، چراکه این سبک از سرویس خواب ظاهری بسیار مجلل و ابعاد بزرگ‌تری دارد که باید متناسب با اتاق خواب انتخاب شود. مهم‌ترین نکته در خرید این کالا، کیفیت بالای ساخت و متریال است که هر خریداری باید به آن توجه کند.

در مجموعه مبل باروس متنوع ترین انواع سرویس خواب با قیمتی به‌صرفه و کیفیتی بی‌نظیر تولید و عرضه می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره نحوه خرید و قیمت انواع سرویس خواب سلطنتی می‌توانید با کارشناسان در سایت مبل باروس تماس بگیرید.

 

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false