اختلال در کانون سردفتران و دفتریاران| مجری 20:30 چرا از کانون حقوق می گیرد؟ - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
اختلال در کانون سردفتران و دفتریاران| مجری 20:30 چرا از کانون حقوق می گیرد؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر کانون سردفتران و دفتریاران در ماه های اخیر با موجی از اعتراضات اعضای این کانون همراه بوده است. کرنش یکی از اعضای هیات مدیره کانون در برابر الزام به اجرای طرح اثر انگشت الکترونیکی سردفتران برای تایید و ثبت اسناد در دفترخانه مورد اعتراض اعضایی که با این طرح احمد تویسرکانی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هستند همراه بوده است.

هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران به ریاست محمدرضا دشتی اردکانی هم دوران سختی را پشت سر می گذارند. لغو مراسم روز ۶ دی روز ثبت سند رسمی به دلیل انتقاد از عملکرد سازمان ثبت و تحریم آن از سوی سردفتران و دفتریاران بزرگترین آبرو ریزی هیات مدیره این کانون در سالهای اخیر بوده است.

همچنین تعطیلی روابط عمومی کانون سردفتران پس از اخراج مدیر روابط عمومی مجموعه و عدم ارتباط با رسانه ها و خبرنگاران و عدم برگزاری نشست خبری در روزخبرنگار از چالش های دیگر این مجموعه حقوقی به شمار می زود.

شنیده شده که در انتخابات اخیر کانون سردفتران و دفتریاران برای تعیین هیات مدیره جدید چهره های جدید وارد میدان شدند و چهره های قبل مقبولیتی دیگر ندارند. انتصاب موسوی مجری برنامه خبری 20:30 بعنوان کارمند روابط عمومی و سپس در بخش دیگری از کانون سردفتران و دفتریاران بدون تخصص و آگاهی و استفاده از چهره خبری این فرد در مراسمات خصوصی برخی اعضای هیات مدیره کانون از دیگر انتقادات وارده به هیات مدیره فعلی است. اما سوال این است که چرا این مجری تلویزیونی بدون عملکرد ماهانه چند میلیون تومان حقوق می گیرد؟ شنیده شده مجری (نجف پور) دیگری هم برای ادامه راه موسوی در راه است. نجف پور مجری واحدمرکزی خبر در برنامه سرزده حالا پایش در این کانون باز شده است.

حالا این موج اعتراضات تا پشت درب اتاق رئیس کانون سردفتران و دفترایان هم کشیده شده و حال و روز این کانون خوب نیست.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false