گلایه یک شهروند از فرماندار شهرستان ری| من آزادی ندارم! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
گلایه یک شهروند از فرماندار شهرستان ری| من آزادی ندارم!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید هادی کسایی زاده خبرنگار ضدفساد نوشت: یکی از شهروندان در بخش قلعه نو گزارش انتقادی در مورد اقدام فرمانداری شهرستان ری و بخشداری قلعه نو برای من ارسال کرد که به شرح ذیل است.

این شهروند محترم می گوید: در تاریخ آذرماه ۱۳۹۸ملک مجاور ما (کبری احمدیان) به آدرس: (قلعه نو- فیروزآباد ده خیر پشت سالن ورزشی) شروع به ساخت و ساز کرد. بعد از مدتی مشاهده کردیم که این ساخت و ساز حریم خانه ما را اشغال کرده و به نوعی مزاحمت ایجاد کرده است و نمی تواند درست باشد.

از این رو یک متنی به بخشدار قلعه نو ارسال کردیم تا بررسی کنند. بخشدار قلعه نو مهندس ناظر اعزام کردند و گفتند این ساخت و ساز خلاف ساخته شده و پیگیری می کنیم. حتی خود صاحب ملک هم به ما گفته است که حق با ماست و قبول کرد که تخلف رخ داده است. پس از آن بخشداری نامه ای به فرمانداری شهرستان ری نوشت تا جلوی ساخت و ساز گرفته شود. بازرسی فرمانداری شهرستان ری هم نامه ای به بنیاد مسکن شهرری نوشت و بنیاد مسکن هم پاسخ داد.

اما در طول این ماه ها پاسخی به ما ندادند و حدود ۱٫۵ سال است که دستور فرماندار اجرا نشده و برخورد خوبی هم با من نداشتند و می گویند نامه به کمیسیون رفته و به شما ارتباطی ندارد که پیگیری می کنید!

مدارک ذیل گویای اظهارات اینجانب است. حتی صاحب ملک هم به دلیل بررسی ها و پیگیری های من از من شکایت کرده است و باید ۳ تیرماه به دادگاه بروم. جالب اینکه از سوی بخشداری تماس گرفتند و گفتند اقدام صاحب ملک قانونی بوده است! سوال من این است که چرا قبلا این کار غیرقانونی بود و چرا یک مرتبه قانونی شد؟

من موضوع را به حسین توکلی فرماندار شهرستان ری گفتم  که من واقعا آزادی در این خانه ندارم و حریم خانه من تصرف شده است. اما باز هم اقدامی نشده است. این ملک همچنان در حال ساخت است.

سید هادی کسایی زاده خبرنگار ضدفساد خطاب به فرمانداری ری نوشت: شما موظف به پاسخگویی به شهروندان و رفع مشکلات آنها هستید و حق ندارید ۱٫۵ سال یک شهروند را بدون پاسخ بگذارید. مدارک را بررسی کرده و طبق قانون عمل کنید.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false