ستاره: پلمپ 138 مغازه در 8 ماه | افزایش 2 برابری جواز کسب در اتحادیه - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
ستاره: پلمپ 138 مغازه در 8 ماه | افزایش 2 برابری جواز کسب در اتحادیه

لطف الله ستاره در گفتگو با سید هادی کسایی زاده سردبیرپایگاه خبری جامعه خبر، اعلام کرد: با دعوت از اعضای صنف اتحادیه طلا، جواهر، نقره و ساعت شهرستان ری دوره آموزشی و پاسخ به پرسش ها در مورد سامانه جامع تجارت در فرهنگسرای ولا برگزار شد. این نخستین بار است که دوره های آموزشی در اتحادیه به این سطح برگزار می شود تا افراد از حقوق خود مطلع شوند.

وی افزود: در این جلسه کارشناس ارشد اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری و کارشناس ارشد اداره امور مالیاتی شهرستان ری حضور داشته و سخن گفتند. همچنین معاون مدیرکل امور مالیاتی جنوب تهران، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری و دبیرکمیسیون نظارت شهرستان در این جلسه حضور داشتند.

رئیس اتحادیه طلا، جواهر، نقره و ساعت شهرستان ری تعداد اعضای این اتحادیه را 569 عضو اعلام کرد و گفت: تا قبل از ورود اینجانب و اعضای هیات رئیسه جدید فقط 276 عضو داشتیم. در این مدت کوتاه 34 شکایت اعلام وصل شده و 32 مورد آ« منجر به صلح و سازش شد. همچنین 138 مورد هم پلمپ داشتیم که یا افراد فاقد پروانه کسب بودند و یا قوانین را اجرا نکردند.

نکته قابل تامل در سخنان ستاره آن است که شهر قلعه نو و کهریزک طلا فروشی ندارد و باقرشهر با 15 مغازه و حسن آباد یک مغازه و قیامدشت 20 مغازه طلا فروشی دارد.

ستاره گفت: این اتحادیه هر ماه حق اتاق اصناف را رسما به حساب اتاق واریز می کند و تمامی پرونده ها و مباحث مالی شفاف و مرتب قابل دسترسی اعضا و بازرسان و دستگاه های نظارتی است.

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false