هواپیماهای رنگ‎آمیزی شده در جهان - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
هواپیماهای رنگ‎آمیزی شده در جهان

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر زمانیکه مسافران با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی ارزان سییستمی یا بلیط ارزان هواپیما قصد استفاده از یک هواپیما را دارند احتمالا توجه چندانی به بیرون و بدنه هواپیما نخواهند داشت. شرکت‎هایی که در صنعت ساخت هواپیما مشغول به فعالیت می‎باشند برای رنگ آمیزی این غول‎های پرنده بیشتر لز رنگ صورتی و ملایم و یا رنگ سفید استفاده می‎کنند.

اما در میان هزاران پرنده فلزی که در جهان وجود دارد و همه ساله افراد زیادی از آنها با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی ارزان سییستمی یا بلیط ارزان هواپیما به انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی خواهند پرداخت هواپیماهایی نیز وجود دارند که از رنگ‎آمیزی زیبا و منحصری بفردی بهره می‎برند و با داشتن طراحی منحصربفرد و خلاقانه سبب ایجاد سبک جدیدی در پروازها شده‎اند.

چندین شرکت هواپیمایی در جهان وجود دارند که از این طرح‎های خلاقانه و منحصر برفرد در رنگ‎آمیزی هواپیماهای خود استفاده می‎کنند و همین امر موجب هیجان و شگفت‎زدگی افرادی می‎شود که با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی ارزان سییستمی یا بلیط ارزان هواپیما از این شرکت‎ها قصد انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی را دارند.

در برخی از این هواپیماها از طراحی‎های کودکانه بهره برده شده است و در برخی دیگر از نمادی از یک کشور و یا یک مقصد که هر کدام از این طرح‎ها سبب زیبایی و منحصربفرد شدن این هواپیماها در جهان شده است.

در صورتیکه با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی ارزان سییستمی یا بلیط ارزان هواپیما موفق به حضور در این چنین هواپیمایی و انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی با آن شدید مطمئنا حسی منحصر بفرد را تجربه خواهید برد و از آن پرواز بیشترین لذت را می‎برید و همواره در خاطران پرواز با چنین هواپیمایی زنده خواهد ماند.
در ادامه به بررسی هواپیماهایی که از این ویژگی منحصر بفرد بهره می‎برند خواهیم پرداخت.

خطوط هواپیمایی ایسلند، نورهای شمالی
این موضوع که یکی از زیباترین مناطق جهان ایسلند است بر کسی پوشیده نیست. وجود ن.رهای شمالی جذابیت خاص و منحصر بفرد به این منطقه از جهان بخشیده است که همه ساله افراد زیادی با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی ارزان سییستمی یا بلیط ارزان هواپیما و با انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی برای دیدن آن به این منطقه سفر می‎کنند.

شرکت‎های هواپیمایی که در این منطقه در حال فعالیت می‎باشند برای جذب گردش از رنگ‎آمیزی‎های زیبایی در هواپیماهای مسافربری خود استفاده کرده‎اند.
در این هواپیماها به شکلی خلاقانه و زیبا تصاویری از شفق قطبی قابل مشاهده است که به شکلی استادانه در بدنه این هواپیماها کشیده شده‎اند و با این کار به تبلیغ از این پدیده زیبای طبیعی که در این منطقه شکل می‎گیرد پرداخته شده است.

البته این طراحی به بیرون و بدنه هواپیما ختم نشده است و با استفاده از لامپ‎ها و چراغ‎های در داخل هواپیما نیز حس و حال مشاهده نورهای شمالی را برای مسافران در داخل هواپیما بوجود آورده‎اند. این سفر هوایی بسیار منحصر بفرد و خاص خواهد بود.

خطوط هوایی بروکسل، تن تن
در این خط هوایی یکی از زیباترین رنگ‎آمیزی‎ها را می‎توان مشاهده کرد که بسیار متفاوت و هنرمندانه صورت گرفته است. برای رنگ‎آمیزی این هواپیما از تن تن که یک شخصیت کارتونی بلژیکی است استفاده شده است که جلوه‎ای خاص به بدنه هواپیماهای این خط هوایی داده است.

طرحی که برروی بدنه این هواپیما از بیرون دیده می‎شود تصویری از یک کوسه خندان است که تصویر تن تن برروی آن قرار گرفته است. علاوه‎بر بدنه در داخل هواپیما نیز می‎توان تصاویر مختلفی از تن تن و کاپیتان هادوک را مشاهده کرد.

در این هواپیما از کتاب‎های داستانی تن تن نیز استفاده شده است که مسافران می‎توانند در طول پرواز به مطالعه آنها بپردازند. این طراحی در سال 2015 صورت گرفته است و قرار بود این هواپیما تا سال 2019 در سرتاسر اروپا به پرواز درآید.

هواپیمایی اوا ایر، هلو کیتی
در هواپیمای این شرکت هواپیمایی یکی از زیباترین طراحی‎ها استفاده شده است. برای طراحی و رنگ‎آمیزی بدنه این هواپیما طرحی از کارتون هلو کیتی انتخاب و اجرا شده است.

بسیاری از مسافران با استفاده از این هواپیما با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی ارزان سییستمی یا بلیط ارزان هواپیما و انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی به مقاصد مورد نظرشان منتقل می‎شوند. جالب توجه می‎باشد که این شرکت هواپیمایی در 6 فروند از هواپیماهای خود از این طرح استفاده کرده است.

این شخصیت کارتونی از طرفداران بسیاری در مسیرهای آسیایی بخوردار بوده است و بسیاری از افراد در سفر خود از این هواپیماها استفاده می‎کنند و با انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی به مقصد مورد نظرشان منتقل خواهند شد. این تصاویر به شکلی هنرمندانه برروی زمینه سفید بدنه هواپیما کشیده شده‎اند.

شرکت هواپیمایی آلاسکا، دیزنی لند
این شرکت هواپیمایی برای رنگ‎آمیزی هواپیماهای خود از طراحی شاد و منحصربفردی استفاده کرده است. این شرکت هواپیمایی در این حرکت خلاقانه از شخصیت‎های دیزنی لند استفاده کرده است که در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارند و شناخته شده می‎باشند. در این هواپیماها می‎توانید قبل از سوار شدن تصاویر مینی و میکی و دیگر شخصیت‎های دیزنی لند را مشاهده کنید.

در واقع طراحی‎های استفاده شده در این هواپیماها بیانگر آن است که به دیزنی لند سفر می‎کند. همه ساله افراد زیادی با استفاده از هواپیماهای موجود در این شرکت هواپیمایی به سفرهای هوایی داخلی و خارجی خواهند پرداخت.

هواپیماهای آفریقای جنوبی، بازی‎های المپیک
در سال 1996 در یکی از شرکت‎های هواپیمایی برای انتقال ورزشکاران المپیکی از یک طرح خلاقانه در بدنه هواپیماها استفاده شد که سبب خاصو منحصر بفرد شدن هواپیماهای این منطقه شده بود. در آن سال‎ها این رنگ‎آمیزی سبب شد تا شور و هیجانی در بین مردم بوجود آید و آن روزها در یاد بسیاری از افراد ماندگار شود.

در این رنگ‎آمیزی از رنگ‎های پرچم آفریقای جنوبی استفاده شده بود که در نوع خود خاص و منحصر بفرد بوده است. بسیاری از افراد با خرید بلیط هواپیما داخلی یا بلیط خارجی ارزان سییستمی یا بلیط ارزان هواپیما از این شرکت هواپیمایی به پرواز داخلی و پرواز خارجی دست زدند و به مقاصد مورد نظرشان منتقل شدند.

هواپیما آنا، پیکاچو
در این شرکت هواپیمایی از شخصیت‎های فانتزی برای رنگ‎آمیزی بدنه هواپیما استفاده شده است که همین موضوع سبب شده تا هواپیماهای این شرکت منحصربفرد و خاص باشند و مسافران زیادی برای استفاده از آنها به این شرکت هواپیمایی مراجعه نمایند.

برای پس زمینه از رنگ زرد در این هواپیماها استفاده شده است که برروی آن تصاویری فانتزی قرار گرفته است. آغاز این فرآیند در سال 1998 توسط این شرکت هواپیمایی شکل گرفت و به مسافران در سال‎های اولیه سرگرمی‎های مختلف و یا حتی لباس پوکمون داده می‎شد.

هواپیمایی وسترن پاسیفیک، سیمپسون‎ها
این شرکت هواپیمایی نیز برای رنگ‎آمیزی هواپیماهای خود از ایده‎های خلاقانه استفاده می‎کرد. هواپیماهای این شرکت هواپیمایی با استفاده از شخصیت‎های کارتون سیمپسون‎ها رنگ‎آمیزی می‎شدند.

در طراحی رنگ این هواپیماها از تصاویر هومر، مارگ، بارت، لیزا و مگی استفاده شده است که این نوع رنگ آمیزی بسیار مورد توجه کودکان قرار گرفته بود و از انجام سفر با چنین هواپیماهایی بیشترین لذت را می‎بردند.

برای نشان دادن موهای آبی رنگ مارگ این شخصیت کارتونی در بخش انتهایی هواپیما طراحی می‎شده است.

وست جت، کارتون فروزن
بعد از پخش کارتون این انمیشن در جهان طرفداران زیادی مانند سام سیر پیدا کرد و همین موضوع سبب شد تا این شرکت هواپیمایی در رنگ‎آمیزی هواپیماهای خود از شخصیت‎های موجود در این کارتون استفاده کند. هواپیماهای این شرکت از نظر رنگ‎آمیزی یکی از زیباترین هواپیماهای موجود در جهان می‎باشند.

این یک تلاش دوطرفه بین وست جت و طراحان دیزنی بوده است که به خلق چنین اثری انجامیده است. در این طراحی زیبا و منحصر بفرد آنا و الس در بخش انتهایی هواپیما و در یخبندان و در اولاف در دماغه هواپیما و در گرما و برروی شن‎ها قرار گرفته شده است.

هواپیما نیوزیلند، هابیت
یکی از راه‎های موثر برای تبلیغ کردن یک فیلم و یا یک کالا بکار بردن تصویر آن برروی یک وسیله نقلیه می‎باشد و چه وسیله نقلیه بهتری از هواپیما که در مرکز توجه خواهد بود. در رنگ‎آمیزی بدنه هواپیماهای این شرکت از شخصیت‎های موجود در فیلم هابیت استفاده شده است که در نوع خود منحصر بفرد و بسیار زیبا می‎باشد.
با نگاهی دقیق به بدنه این هواپیما می‎توانید تمامی شخصیت‎های موجود در این فیلم را مشاهده کنید. علاوه‎بر بدنه هواپیما می‎توان تغییراتی که با داستان این فیلم است را در داخل این هواپیماها نیز مشاهده کرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false