موحدی کرمانی: آقای ترامپ به وعده های خود عمل کنید/ عربستان خجالت بکشد! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران در محل مصلای امام خمینی (ره) در خطبه های نماز جمعه این هفته  به موضوعات «پلاسکو»، سالگرد انقلاب اسلامی، رئیس جمهور جدید آمریکا و اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه عربستان اشاره کردند که مهم ترین سخنان وی به شرح ذیل است:

 * حادثه «پلاسکو» مؤلمه منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از خادمین واقعی نظام شد؛ کسانی که خودشان را آماده کرده‌اند تا جانشان را برای مردم بدهند.

* تلاش شبانه‌روزی مسئولان شایسته تقدیر است؛ از مسئولان مربوطه انتظار می‌رود دقت بیشتری بکار گیرند تا دیگر چنین حوادثی تکرار نشود.

* قدر این انقلاب را بدانیم؛ این انقلاب امانت شهداست و به این راحتی‌ها به دست ما نیامده است.

* امام این کشور را از حلقوم آمریکا بیرون کشید؛ تحولی ایجاد کرد که فرهنگ دوران سلطنت که غرق در فساد و آلودگی بود، به یک فضای نورانی تبدیل شد. جوانانی که در صف سینما صف کشیده بودند، برای جبهه‌ها صف کشیدند.

* آقای ترامپ! تو با شعار خدمت به مردم آمریکا و احیای کشورتان و ترمیم خرابی‌ها بجا مانده از قبل و نجات مردم آمریکا و دخالت نکردن در سایر کشورها به کاخ سفید قدم گذاشته‌ای؛ بکوشید که به وعده خود عمل کنید، مبادا خناسان در شما اثر کنند.

* بکوشید بر خلاف اسلاف خود که پیمان‌شکن بودند، به پیمان با مردم وفادار باشید؛ در تشخیص تروریست اشتباه نکنید، دولت‌های قبلی با جنگ‌افروزی آبروی خودشان را بردند، شما اشتباه آنها را تکرار نکنید و بکوشید فرهنگ غلط جنگ و ستیزه را به فرهنگ خدمت به مردم آمریکا و مردم جهان تبدیل کنید.

* وزیر خارجه عربستان به ایران سفارش می‌کند که در یمن، عراق و سوریه دخالت نکند؛ واقعا باید خجالت بکشند! این شما هستید که سیل خون در یمن به راه انداخته‌اید و این کشور را به ویرانه تبدیل کرده‌اید؛ این شما هستید که در سوریه دخالت می‌کنید و می‌گویید موضع ما در قبال اسد هیچ تغییری نکرده است و او باید چه از طریق سیاسی و چه نظامی کناره‌گیری کند.

اخبار روز را با ما دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false