مشروح سخنان رئیس جمهور پس از حضور در منطقه حادثه دیده «پلاسکو» - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان همراه با برخی از وزرا دقایقی قبل با حضور از خیابان جمهوری و محل حادثه پلاسکو از نزدیک در جریان عملیات نجات و امدادرسانی قرار گرفت.

روحانی در این بازدید گفت: این یک درد و هشداری برای مسئولان و مردم بود تا شهر امن و فروشگاه امن و خیابان امنی داشته باشند و این حادثه تلخ درسی شود.

وی افزود: تیم های پزشکی و امدادگران همراه با نیروها و مقامات نظامی یک همکاری و هماهنگی خوب و ستودنی از آغاز عملیات با هم داشتند که امیدواریم آنهایی که محصور شده اند زنده باشند.

رئیس جمهور اظهار کرد: آنهایی که جان عزیزشان را ازدست داده اند قطعا برای همیشه در یاد و قلب مردم می مانند و خداوند به آنها در دنیا و آخرت اجر دهد.

وی افزود: اقدامات زیادی باقی مانده که می توان به آوار برداری ها اشاره کرد چون شرایط این خیابان حساس تجاری در شب عید باید به حالت عادی برگردد. همچنین کارگران بیکار شده در این مجتمع از سوی سازمان تامین اجتماعی پوشش داده شوند و کسبه که اموال خود را از دست دادند اگر بیمه بودند سریع خسارت پرداخت شود و اگر هم نیستند به آنها مساعدت شود.

رئیس جمهور گفت: دولت، شهرداری و شورای شهر همه دست به دست هم این مشکل را برطرف کنند. در مورد بافت های فرسوده باید بگویم که بافت فرسوده در تهران و اصفهان و شیراز و مشهد و شهرهای بزرگ و کوچک وجود دارد.

البته بنیاد مسکن و وزارت مسکن دارد تلاش می کند اما برنامه جامع تری نیاز داریم. باید کار آفرینان و سرمایه گذاران با بانک ها مرتبط شوند تا هم سرمایه گذای آنها برگردد و هم صاحبان ساختمان ها می توانند با پول کم صاحب شوند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false