مرگ ۱۱۵۶ نفر در تصادفات استان تهران در سال ۹۵ - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: در سال نود و پنج ۱۱۵۶ نفر در تصادفات رانندگی استان جان خود را از دست داده اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال۹۴ که تعداد موارد فوت ناشی از حوادث رانندگی ۱۲۱۳نفر اعلام شده بود ۷/۴ درصد کاهش یافته است.

در این گزارش آمده است از کل جانباختگان تصادفات رانندگی در سال گذشته ۹۸۱نفر مرد و ۱۷۵ نفر زن بوده اند.

همچنین در این گزارش با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت آمده است معابر درون شهری با ۸۲۸ مورد بیشترین  فوت در اثر تصادفات رانندگی را به خود اختصاص داده اند و پس از آن جاده های برون شهری با ۳۰۳مورد، معابر و جاده های روستایی با ۱۲مورد قرار دارند و محل وقوع۱۳ مورد فوت ناشی از تصادفات نیز نامعلوم اعلام شده است.

گفتنی است: درسال نود و پنج چهل و یك هزار و سیصد و هشتاد و چهار نفر از مصدومین حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده اند که سی و یك هزار و هشتاد و دو نفر از آنها مرد و۱۰ هزار و سیصد و دو نفر زن بوده اند. تعداد مصدومین تصادفات در سال ۹۵ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸/۱۱ درصد افزایش یافته است.

به گزارش جامعه خبر، در اسفند۹۵ نیز هشتاد و سه نفر در حوادث رانندگی استان جان باخته اند كه از این تعداد۷۳ نفر مرد و ۱۰ نفر زن بودند.

گفتنی است، ۳هزار و یكصد و بیست و چهار نفر از مصدومین تصادفات، به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کرده اند.

حبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false