قول وزیر ورزش به اعضای تیم ملی کاراته بانوان - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جامعه خبر؛ درحالی که تیم ملی کاراته کشورمان روزهای پایانی اردوی آماده سازی خود را برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان سپری می کند، عصر امروز دوشنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان تمرینات خود را پیگیری کرد.

محمود گودرزی در حالی به مجموعه ورزشی آزادی رفت و شاهد یکی از  آخرین تمرینات تیم ملی کاراته قبل از سفر به اتریش بود که شهاب سلطانی، مازیار فریدخمامی از کادر فنی، حسن بیگی، مهدیزاده و گنج زاده در این تمرین حضور نداشتند. وی بعد از دیدار با اعضای تیم مردان، با کاراته کاهای ملی پوش تیم بانوان نیز دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار کادر فنی گزارشی از نحوه آماده سازی تیم ملی و چگونگی حضور در مسابقات جهانی ارائه کرد و اعضای تیم نیر خواستار حمایت بیشتر وزارت ورزش از این رشته تازه المپیکی شده، شدند.محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان امروز با حضور در اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان ضمن دیدار با اعضای تیم در جریان آخرین وضعیت ملی پوشان پیش از اعزام به رقابت های جهانی اتریش قرار گرفت.

وزیر ورزش در جریان این بازدید اظهار داشت: از مهارت ها و دانشها در جهت اعتلای رشته کاراته استفاده کنید و باید در تصمیم گیریها از خرد جمعی بهره ببرید.ظرفیت کاراته ایران بالاست . من به عنوان یک معلم ورزش همه رشته ها را دوست دارم اما کاراته نسبت به سایر رشته های رزمی با توجه به تکنیک های بسیار متنوع و مهارت های پیچیده جزو رشته های زیباست.

گودرزی ادامه داد: کاراته کاها باید خودشان را در عرصه های بین المللی نشان دهند و با تمرینات خوبی که انجام می دهند مردانه و جوانمردانه به میدان رفته و مقابل حریفان قرار گیرند.

وی با اشاره به حضور کاراته در المپیک 2020 تصریح کرد: با توجه به المپیکی شدن کاراته به این رشته ورزشی در سایر کشورها توجه ویژه ای خواهد شد و نگاه ها متفاوت خواهد بود. کشورها روی کاراته سرمایه گذاری مادی و معنوی می کنند که این وظیفه شما و ما را هم سنگین تر می کند.

ذبیح اله پورشیب کاپیتان تیم ملی هم از حضور وزیر ورزش تشکر و قدردانی کرد و عنوان داشت: حضور جنابعالی در اردوی کاراته باعث افزایش روحیه اردونشینان شده و امیدواریم ضمن دفاع از عنوان قهرمانی دوره گذشته در کومیته تیمی، در بخش انفرادی هم بتوانیم نتایج خوبی بدست آوریم و یک رکورد تاریخی به جای بگذاریم.

محمود گودرزی نیز در پی درخواست ملی پوشان، به اعضای تیم قول حمایت بیشتر از این رشته و تخصیص بودجه برای ایجاد خانه کاراته را داد.

منبع: مهر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false