شوی رسانه ای هلال احمر با نیازمندان/ آیا این اقدام کثیف نیست؟ - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، هلال احمر شهرستان خرمشهر روز گذشته اقدام به توزیع مواد غذایی میان دانش آموزان مدارس این شهرستان کرد. 

تیم های هلال احمر با خودروهای این سازمان وارد مدارس این شهرستان شده و پس از به صف کردن دانش آموزان نیازمند، مواد غذایی را در میان آنها تقسیم کرده اند. 

در این اقدام و در پی به صف کردن دانش آموزان نه تنها منزلت کودکان حفظ نشده بلکه انتشار تصاویر مرتبط با توزیع این مواد در میان دانش آموزان به نوعی تخریب آنها نیز به شمار می آید. 

اگر چه وظیفه کمک به افراد کم بضاعت از جمله وظایف تعریف شده برای جمعیت هلال احمر به شمار نمی آید اما مسئولان این سازمان باید بدانند اگر هم قرار است کمکی به افراد نیازمند صورت گیرد، نحوه کمک این گونه نیست. 

در مدرسه هایی که نیروهای جمعیت هلال احمر برای کمک به دانش آموزان در آنها حاضر شده اند، بدون شک دانش آموزان زیادی مشغول به تحصیل هستند و جدا کردن تعدادی از آنها آن هم در حیاط مدرسه و به صف کردنشان به عنوان دانش آموزان کم بضاعت به هیچ وجه روش مناسبی برای کمک کردن به آنها نیست. 

بهتر است جمعیت هلال احمر به وظایف خود عمل کرده و حتی در مواردی مانند اجرای طرح فرشتگان رحمت سعی کند در خفا و به دور از جنجال و دوربین به نیازمندان کمک کند، چرا که انتشار این گونه تصاویر نه تنها باعث آفرین گفتن به هلال احمر نمی شود، روحیه اذهان عمومی را جریحه دار می کند.  

 

 

میزان

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false