سرمایه بانک آینده افزایش می یابد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، بانک آینده در راستای مأمویت اصلی خود با ایفای نقش در جهت افزایش رفاه جامعه، تقویت تولید، ایجاد پایداری در توسعه اقتصادی کشور، سلامت عملکرد و استحکام مالی بانک، فرآیند افزایش سرمایه برای دستیابی به سرمایه 30,000 (سی هزار) میلیارد ریالی را از 2 سال گذشته آغاز نموده است.

در این ارتباط، پس از موافقت بانک مرکزی ج.ا.ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار، مجمع عمومی فوق¬العاده در تاریخ 07/11/1394 برگزار و اجرای فرآیند مزبور توسط سهامداران به هیأت مدیره بانک تفویض گردید. در ادامه، عملیات پذیره‌نویسی از طریق جراید کثیرالانتشار به اطلاع عموم رسید. در نهایت، پس از تصدیق کلیه مراحل قانونی صورت پذیرفته توسط بانک مرکزی ج.ا.ایران، در سال جاری مرحله اول افزایش سرمایه در تاریخ 09/11/1395 محقق گردیده و به ثبت قانونی رسید. به این ترتیب، سرمایه بانک از مبلغ 8,000  (هشت هزار) میلیارد ریال به مبلغ16,000 (شانزده هزار) میلیارد ریال افزایش یافت.

در جهت توسعه و تعمیق اهداف مزبور، مرحله دوم افزایش سرمایه از مبلغ 16,000 (شانزده هزار) میلیارد ریال به مبلغ30,000 (سی هزار) میلیارد ریال در بانک آینده پس از اخذ موافقت اصولی از سازمان بورس و اوراق بهادار، در جریان اخذ مجوز نهایی از بانک مرکزی ج.ا.ایران برای پذیره‌نویسی می‌باشد. این افزایش 14,000 (چهارده هزار) میلیارد ریالی منجر به ارتقای توانایی بانک در تجهیز و تخصیص منابع و ایجاد ترکیب مناسبی از درآمدها و بازدهی مطلوب و مورد انتظار سپرده‌گذاران و سهامداران و هم‌چنین اصلاح نسبت‌های مالی بانک می شود.                     

بر اساس برنامه‌ریزی های به عمل آمده، پیش بینی می گردد؛ مرحله دوم فرآیند افزایش سرمایه در شش ماهه اول سال آینده تکمیل می شود.

اخبار روز را با ما دنبال کنید./

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false