ساخت بند جوانان در کانون اصلاح و تربیت تهران آغاز شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جامعه خبر، به نقل از سازمان زندان ها، در جهت اجرای ماده ۳۰۴ قانون آیین دادرسی کیفری مبنی بر اینکه محکومان بالای سن ۱۸ سال تمام موضوع این ماده باید در بخش نگهداری جوانان در کانون اصلاح و تربیت نگهداری شوند، ساخت بند جوانان کانون اصلاح و تربیت تهران آغاز و در حال اجرا است.

علی رستمی مدیر کانون اصلاح و تربیت تهران بیان داشت: همچنان که از عنوان این مرکز (کانون اصلاح و تربیت تهران) پیداست، نگهداری نوجوانان معارض با قانون در این مرکز با هدف اصلاح و درمان آنها صورت می پذیرد.

وی تأکید نمود که تمامی تدابیر و برنامه های اجرایی کانون اصلاح و تربیت تهران در جهت رشد و تعالی شخصیتی، روحی و جسمانی مددجویان ساماندهی شده است. بدین لحاظ با اجرای طرح طبقه بندی محل نگهداری مددجویان در این کانون، اهتمام بر این است که در مدت نگهداری مددجویان، شرایط مطلوب و استاندارد لازم برای نگهداری آنان فراهم شود. لذا در راستای اجرای قانون آیین دادرسی کیفری با حمایت ها و پیگیری های بی وقفه مدیر کل زندان های استان تهران اقدام به ایجاد و ساخت بند جوانان جهت جداسازی و اسکان مددجویان دارای سن بالای ۱۸ سال تمام شده است و مراحل آماده سازی این بند در حال اجراست.

رستمی از پیشرفت ۶۰ درصدی انجام کار جهت افتتاح بند نوجوانان در کانون خبر داد و افزود: تا پایان دی ماه امسال این بند به بهره برداری خواهد رسید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false