روابط «ایران» و «عمان» افزایش می یابد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، جاسم جادری گفت: برای بخش آب و رفع خسارت‌های وارد شده به بخش برق در سیل اخیر، اعتبارات لازم از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اختصاص یافت.

وی  با اشاره به سفر اخیر خود به همراه وزیر صنعت، معدن و تجارت به کشور عمان افزود: در این سفر که تجار بخش خصوصی استان نیز حضور داشتند، نمایشگاه محصولات کشورمان که 12 غرفه با 40 شرکت‌کننده آن از هرمزگان بود، در عمان برپا شد و در دیدارها و نشست‌های برگزار شده در این سفر مقرر شد، هرمزگان به عنوان استان پایلوت برای همکاری با کشور عمان انتخاب شود تا روابط دو کشور از طریق این استان توسعه یابد.

برنامه‌های توسعه جزایر هرمزگان تدوین می‌شود

محمدباقر نوبخت در بازدید از جزیره هرمز، توسعه جزایر را از اولویت‌های دولت در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و توسعه دریا محور دانست و اظهار کرد: با همکاری استانداری هرمزگان برای توسعه جزایر این استان برنامه ریزی داشته‌ایم و حدود یک ماه پیش از جزایر ابوموسی، تنب بزرگ و کوچک بازدید داشتیم. همچنین نیز از جزایر لارک و هرمز در آب های خلیج فارس بازدید کردیم

وی با اشاره به بازدید از جزیره هرمز، افزود: در این بازدید مقرر شد برای مرمت و احیای قلعه پرتغالی‌ها به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری این جزیره بودجه مورد نیاز را اختصاص دهیم.

اخبار روز را با ما دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false