رشد ۶۷ درصدی ارزش معاملات بورس کالا در یک هفته - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، در این روز همچنین ۳ هزار و ۷۷۴ تن مواد پلیمری، ۱۰ هزار و ۷۴۵ تن مواد شیمیایی، ۸ هزار و ۵۰۶ تن قیر، ۱۰ تن آرگون و ۳۰۰ تن گوگرد گرانوله در این تالار داد و ستد شد.

فروش ۴۰۰ تن ذرت دانه ای، ۱۰۰ تن روغن خام سویا و ۶۰۰ تن روغن پالم، یک هزار و ۳۵۰ تن شکر سفید و ۱۳ هزار و ۵۰۰ تن گندم خوراکی از داد و ستد های امروز تالار محصولات کشاورزی بود.
تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در معاملات روز ۱۳ خرداد ماه داد و ستد ۶ هزار و ۳۶۰ تن قیر را تجربه کرد.

در دومین هفته خرداد ماه در تالار داخلی و صادراتی محصولات صنعتی و معدنی بیش از ۲۲۹ هزار و ۳۶۲ تن انواع کالا به ارزش ۴ هزار و ۶۲۸ میلیارد ریال داد و ستد .

در این بازار ۲۲۱هزار و ۴۰۲ تن فولاد، ۶ هزار و ۶۷۰ تن مس، یک هزار و ۱۷۰ تن آلومینیوم، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن معامله شد و برای اولین بار ۵۰ دستگاه خودروی سراتو شرکت ایرانی تولید اتومبیل سایپا در این تالار عرضه و به فروش رفت.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، بیش از ۲۴۵ هزار و ۸۴۸ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۴ هزار و ۸ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار۸۲ هزار و ۳۴۶ تن قیر، ۵۴ هزار و ۸۰۶ تن مواد پلیمری، ۵۳ هزار و ۷۰۰ تن وکیوم باتوم، ۲۴ هزار و ۴۸۰ تن لوب کات، ۲۱ هزار و ۲۹۱ تن مواد شیمیایی، ۷ هزار و ۵۰۰ تن گوگرد، ۵۰۰ تن عایق رطوبتی و یک هزار و ۲۶۵ تن روغن پایه خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در دومین هفته خرداد ماه معامله ۹۰ هزار و ۴۵۶ تن انواع کالا به ارزش یک هزار و ۴۴ میلیارد ریال را مشاهده کرد؛ این تالار با داد و ستد ۲۷ هزار و ۷۰۰ تن گندم، ۱۴ هزار و ۱۷۵ تن شکر سفید، ۴۰۰ تن کنجاله، ۹۰۰ تن روغن خام، ۶۳ تن عدس و ۸۰۰ تن ذرت به کار خود پایان داد؛ همچنین ۴۶ هزار و ۴۱۸ تن جو دامی در قالب قیمت تضمینی و به صورت فیزیکی نیز در این تالار داد و ستد شد.
هفته گذشته و در بازار فرعی بورس کالای ایران، ۸۶۱ مواد معدنی، کشاورزی و ضایعات داد و ستد شد.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false