رسالت بسیج دشمنی با زورگویان و وحدت با مسلمانان است - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جامعه خبر، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور صبح چهارشنبه با حضور در حرم مطهر امام راحل، با آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کرد.

در این مراسم جمعی از فرماندهان سازمان بسیج مستضعفین و هزاران بسیجی حضور داشته و نسبت به روان پاک رهبر کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

سردار محمدرضا نقدی روز چهارشنبه در آیین تجدید میثاق ۴ هزار بسیجی استان تهران و با توجه به قدمت ۳۷ سال تشکیل بسیج مستضعفین گفت: امام خمینی (ره) با بینش فلسفی خود تشکیل بسیج را حکم کرد و در طول تاریخ عمر نظام جمهوری اسلامی ایران، بسیجیان فهیم حافظ این دست آورد بزرگ و نهاد مقدس انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه صبوری و ایستادگی در مسیر آرمان ها موجب پیشرفت و رشد انقلاب اسلامی شد، افزود: بسیجیان رسالت ایجاد همبستگی و انسجام میان همه مسلمانان و همچنین دشمنی با زورگویان جهان دارند و در کشور هم عراق با عمل به شیوه بسیجیان و تشکیل این نهاد مردمی، آزادی محدوده های اشغالی را به ارمغان آورد.

نقدی با اشاره به اینکه تشکیل بسیج تنها به کشور ایران و عراق منحصر نمی‌شود، ادامه داد: امروز در کشورهای لبنان، سوریه و عراق نیروی مردم بسیجی تشکیل شده که با ستمکاران مبارزه می‌کنند و مصداق بارز بسیج در یکی از کشور های ذکر شده را می توان از نیروهای حزب الله نام برد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به کلام امام مبنی بر عدم وابستگی به دیگر کشورها که بزرگ ترین درس نظام است، گفت: پیشرفت ملت در عرصه صنعت، تسهیلات، پزشکی و .. مدیون رهنمودهای امام راحل، مقام معظم رهبری و مقاومت مردم شریف است.

نقدی به آینده نگری امام (ره) از شکسته شدن استخوان های لیبرال و دموکراسی غرب و آمریکا اشاره کرد و گفت: امروزه شاهده رسوایی لیبرال و کمونیسم هستیم و پیش بینی امام (ره) تحقق یافت.

به گفته این مقام مسئول، بدهی ۲۰ هزار میلیاردی آمریکا که هر روز نیز ۲.۵ میلیارد به آن اضافه می شود حاکی از ورشکستگی این کشور است.

سردار نقدی افزود: طی ۳۷ سال گذشته آمریکا نتوانست با نیرنگ های سیاسی و اقتصادی به اهداف شوم خود علیه ایران دست یابد و این بیانگر ذلالت و عدم توانایی آنها است.

وی افزود: متاسفانه برخی از نفوذی های کشور سازش با آمریکا را راهی مناسب برگزیده اند در حالی که ایران امروز در اوج قدرت و اقتدار است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تا آخرین قطره خونمان از فرمان رهبر معظم انقلاب اطاعت می‌کنیم و عهدشکن پیمانمان با رهبر انقلاب و شهدا نیستیم و مدافعان حرم مدعی صدق ما هستند.

در پایان گفتنی است، آیین تجدید میثاق ۴ هزار بسیجی استان تهران با آرمان های معمار کبیر انقلاب امروز به مناسبت هفته بسیج با حضور سردار نقدی و سردار فضلی رئیس و جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false