در برابر هر عاملی که امنیت منطقه را مخدوش کند می ایستیم - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جامعه خبر، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در جمع خبرنگاران گفت: اکنون امنیت و ثبات در منطقه به عنوان عواملی مهم برای جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود و در مقابل هرگونه ترویج بی ثباتی در منطقه می‌ایستیم.

وی افزود: زمینه مشترک همکاری ما با سوریه و روسیه مربوط به اهداف و راهبردهایی است که در سطح منطقه و جهان داریم.

سردارد هقان با بیان اینکه این موضوعات مربوط به اهداف و منافع ملی جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد:‌ هر عاملی که بخواهد ثبات امنیت را به هر صورتی مخدوش کند، برنمی تابیم و حتما مقابل ترویج بی ثباتی در منطقه یا ایجاد عوامل و عناصری که تداوم بخش این موضع بی ثباتی و ناامنی باشد، می ایستیم.

وزیر دفاع تصریح کرد: تا زمانی که امنیت به منطقه بازگردد و ریشه های گروه های تروریستی و تکفیری از بین برود ما هستیم و در کنار این دولت ها خواهیم بود.

سردار دهقان گفت:حضور پر نشاط و گسترده رسانه ها در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها دال بر این است که هم رسانه ها و هم مردم به وجود رسانه های فعال و پر نشاط ارج می گذارند و اهمیت می دهند و هم آن‌ها تاثیر خود را بر جامعه می توانند ببینند.

وی ادامه داد: مطبوعات و رسانه ها بیشتر باید به سمت حرفه ای رفتار کردن حرکت کنند چون شکل دهی افکار عمومی آگاه سازی جامعه و نقش رکن اساسی حفظ و صیانت از سلامت جاودانه امت از وظایفی است که به عهده رسانه ها است و اگر این نقش را عمیق ودرست ایفا کنند به نقش ناشی از فلسفه وجودی حرفه شان ایفا کرده اند.

سردار دهقان گفت: امروز رسانه ها با این هدف فاصله دارند باید مردم و رسانه ها بلوغ خود را دراین زمینه بالا ببرند و از شلوغ کاری به سمت بستر سازی حرکت کنند.

مهر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false