جیب بر مترو و اتوبوس های تندرو دستگیر شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جامعه خبر، اول آذر امسال ماموران پلیس مترو مستقر در ایستگاه امام (ره) به حرکات مشکوک فردی در مابین مسافرین مشکوک شده، او را تحت نظر گرفته و زمانی که این شخص قصد ارتکاب سرقت داشت وی را دستگیر و در همان بازرسی اولیه موفق به کشف مقادیری مدارک شناسایی متعلق به افراد غیر، مقادیری وجه نقد و چندین دستگاه گوشی تلفن همراه از وی شدند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «سرقت به شیوه جیب بری» و به دستور بازپرس شعبه دوازدهم دادسرای ناحیه ۱۲ تهران، پرونده در اختیار اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با بررسی اسناد و مدارک شناسایی بدست آمده از متهم، کارآگاهان موفق به شناسایی تعدادی از مالباختگان شدند.

یکی از مالباختگان پس از حضور در اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت: ساعت ۱۴ از ایستگاه فردوسی به سمت ایستگاه شریعتی، سوار اتوبوس خطوط بی آر تی شدم. به دلیل ازدحام جمعیت و شلوغی، به اجبار تا ایستگاه شریعتی در نزدیکی درب خروجی اتوبوس ایستادم.در ایستگاه شریعتی، هنگام خروج از اتوبوس شخصی قد بلند با من برخورد کرد. به راه خود ادامه دادم ؛ پس از حرکت اتوبوس متوجه شدم که کیف پولم حاوی پول، کارت دانشجویی، عابربانک و … سرقت شده است.

مالباخته ای دیگر پس از حضور در اداره هفدهم پلیس آگاهی و شناسایی گوشی تلفن همراهش به کارآگاهان گفت: اول آذر، در ایستگاه مترو مورد سرقت قرار گرفته اما به علت شلوغی داخل ایستگاه متوجه سرقت محتویات جیب خود نشده تا اینکه از طریق تماس پلیس اطلاع پیدا کرده که اموالش کشف شده است.

در تحقیقات از متهم پرونده محمد ۴۷ ساله که در زمان دستگیری خودش را با نام جعلی «محمد یونسی» معرفی کرده بود، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که وی با وجود نداشتن شغلی مشخص و طرح ادعای بلامکان بودن، در حال حاضر دارای یک واحد مسکونی شخصی در محدوده خیابان جمهوری است و بنا بر اعترافاتش از اوایل سال جاری سرقت هایش به شیوه جیب بری از مسافرین خطوط مترو و بی آر تی را آغاز کرده است.

مهر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false