تاکنون ۹۰۰ هزار نفر با مجوز قانونی از مرز مهران عازم کربلا شدند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جامعه خبر، سردار نورعلی یاری گفت: حضور زائران در راهپیمایی بزرگ اربعین پیامی مهم برای نظام سلطه در اهمیت شکوه همبستگی مسلمانان دارد.

 

وی افزود: سازمان های مختلف، بسیجی وار از ابتدای آغاز تردد زائران تاکنون با هم تعامل و همکاری تنگاتنگی داشته و در مسیر خدمت رسانی به زائران گام برداشته اند.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه ها با تلاش مضاعف و شبانه روزی خود توانستند این حماسه عظیم مردمی را مدیریت کنند و پس از خروج زائران عزیز از کشور، امروز با آمادگی کامل منتظر ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی (ع) که از عتبات عالیات باز می گردند، است.

وی گفت: خدمت به زائران اربعین حسینی(ع) نام و نشان یا درجه نمی شناسد و در این مدت همه مسئولان با سعه صدر، به خدمت رسانی شبانه روزی و طاقت فرسا مشغول هستند و خدمت به زائر اباعبدالله الحسین را برای خود افتخار می دانند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه زائران به سرعت در حال بازگشت به کشور هستند، گفت: مسیر مهران به ایلام با وجود یک طرفه شدن با ترافیک سنگین اما روان همراه است.

وی تصریح کرد: عوامل پلیس راه و راهور در طول مسیر آمادگی کامل دارند که با وجود گره های ترافیکی مشکلات را برطرف کنند.

سردار یاری در پایان گفت: از زائران عزیز می خواهیم که با صبر و حوصله زمان برگشت خود را مدیریت و به اطلاعیه هایی که توسط پلیس در رادیو اربعین و سایر رسانه های دیداری و شنیداری پخش می شود، توجه کنند.

مهر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false