امروز ابتکار عمل میدانی در سوریه و عراق با ایران است - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جامعه؛ سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در جمع راهپیمایان یوم‌الله ۱۳ آبان در تهران، گفت: تسخیر لانه جاسوسی و مدفون کردن سیاست‌های آمریکا در ایران، انقلاب دوم که بزرگ‌تر از انقلاب اول است، توسط امام(ره) نامگذاری شد.

وی افزود: تسخیر لانه جاسوسی فروپاشی و شکستن قدرت پوشالی یک ابرقدرت بی‌رقیب در تاریخ حیات بشری بود.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: آمریکا با تشکیل نیروی دلتا همه نیروها و حرف‌های خود را جمع کرد و به آنها آموزش داد و سرانجام یک مداخله نظامی را برای آزادی گروگان‌های جاسوس در قلب ایران طراحی کرد، اما هواپیماها و بالگردهای ویژه آنها با عکس‌العمل‌های شن‌زارها در آتش سوختند تا این آیه الهی قرآن بر روی زمین تفسیر شود و آن فرموده امام(ره) که پس از تسخیر لانه جاسوسی فرمودند "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند" یک بار در برابر چشم همه جهانیان به اثبات برسد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه آن آمریکایی که ملت ایران ۳۸ سال است یک رویارویی بزرگ را با آن آغاز کرده، یک واقعیت تلخ از هویت متناقض جهان است، تصریح کرد: آمریکا دم از دموکراسی می‌زند، اما تولد سیاسی تمامی گروه‌های تکفیری در آمریکاست. آمریکا از همه دیکتاتورهای دنیا با وجود ادعای دموکراسی حمایت کرده است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا دم از حقوق بشر و آزادی می‌زند، در حالی که تمام دستگاه‌های شکنجه‌ای که به همه نقاط عالم صادر می‌شود توسط آمریکا ساخته می‌شود، اظهار داشت: سازمان سیا پرورش‌دهنده و آموزش‌دهنده همه سرویس‌های شکنجه‌گر عالم از جمله ساواک شاه در دوران طاغوت است.

سردار سلامی با اشاره به اینکه آمریکا دم از حقوق بشر می‌زند، اما تعداد زیادی از آزادی‌خواهان تحت سیطره حقوق‌بشری آمریکا می‌میرند، گفت: در  گوانتانامو و ابوغریب مردم را برهنه می‌کنند و سگ‌ها را به جان آنها می‌اندازند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه اظهار داشت: آمریکا ادعای صلح دارد، اما از سال ۱۹۴۵ به بعد آمریکا در ۸۰ کشور دنیا یا کودتا به راه انداخته یا مداخله نظامی و جنگ کرده است؛ یک نمونه تاریخی آن در تاریخ ملت ایران، کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ است.

وی با تاکید بر اینکه زادگاه سیاسی همه تروریست‌های تکفیری آمریکاست، اظهار داشت: آمریکا دم از صلح می‌زند، اما سیستم‌های سلاح این کشور توسط ارتش عربستان‌سعودی، یک ملت به نام یمن را شبانه زیر آوارها دفن می‌کند. اینها بخشی از تصاویری است که از آمریکا به جهان مخابره می‌شود، اما انقلاب بزرگ ملت ایران به رهبری امام(ره) به عنوان یک حادثه تاریخی در انتهای قرن بیستم، توانست بزرگ‌ترین شکست سیاسی و راهبردی را به بزرگ‌ترین قدرت نظم اقتصادی جهان تحمیل کند.

تسنیم

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false