افزایش تولید «سایپا» در سال آینده - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر،  مهدی جمالی در مراسم برگزاری نشست آموزشی روسای شرکت سایپا گفت: به طور متوسط نسبت به سال های گذشته و حتی سال های اوج سودآوری سایپا ، سرمایه گذاری در توسعه محصول بیش از سه برابر شده است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از هدف گذاری تولید سالیانه یک خودرو جدید در آینده خبر داد و گفت: مدیریت ارشد گروه سایپا به صورت روزانه و هفتگی در جریان برنامه توسعه محصول قرار دارد و در این زمینه هیچ گونه وقفه ای نخواهیم داشت.

وی در ادامه با اشاره به اجرای برنامه اصلاح ساختار سرمایه در گروه سایپا که برای نخستین بار در تاریخ صنعت خودروسازی ایران صورت گرفته، افزود: با اجرای این برنامه بی سابقه، گروه سایپا بزرگ ترین تامین مالی در بخش خصوصی را در تاریخ بورس ایران با رقمی معادل حدود 500 میلیارد تومان انجام داده که بیانگر اجرای موفقیت آمیز این طرح بوده است.

جمالی با اشاره به انجام مذاکرات خارجی با شرکت های بین المللی برای سرمایه گذاری، انتقال فناوری و تولید مشترک خودرو با گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: مذاکرات اخیر با کمپانی سیتروئن در روندی افتخارآمیز صورت گرفت و ما با مطالعه فرصت ها و تهدیدهای همکاری های گذشته با شرکت های خارجی وارد این مذاکرات شدیم.

وی با بیان این مطلب که مجموعه نیروی انسانی شاغل در سازمان توانسته با همراهی و همکاری در برنامه ها زمینه دستیابی به این موفقیت را فراهم کند، تصریح کرد: انجام وظایف سازمانی به عنوان راهکار اولیه ارتقا مجموعه، در دستور کار تمامی کارکنان قرار گرفت و همه توانستند به خوبی این ماموریت را به اجرا درآورند.

جمالی با بیان این مطلب که مسئولیت پذیری در زمینه تمامی اقدامات و رویه های گروه خودروسازی سایپا از جمله شاخصه های مدیریت ارشد مجموعه است، تاکید کرد: مدیریت ارشد گروه سایپا پاسخ گویی در کلیه مسائل و رویه ها را به عنوان بخش تفکیک ناپذیر فعالیت خود در دستور کار دارد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: در تمام این مدت با تکیه بر نیروهای داخلی و منابع درون سازمانی توانستیم از تنگناها و مشکلات عبور کنیم.

وی با اشاره به وجود اهداف بزرگ برای آینده سایپا افزود: خوشبختانه اهداف نیروی انسانی شاغل در گروه سایپا در یک مسیر و جهت قرار گرفته و اولویت همگانی، دستیابی به جایگاه های رفیع داخلی و خارجی است.

اخبار روز را با ما دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false