افزایش 58 درصدی تولید خودرو سایپا - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، مهدی جمالی در هشتمین نشست شورای اطلاع رسانی و هماهنگی مدیران ارتباطات و روسای روابط عمومی سازمان ها و شرکت های زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: صنعت خودروسازی در چند سال اخیر کار بسیار دشواری را در راستای اقناع افکار عمومی برعهده داشته و خوشبختانه پس از گذار از مراحل دشوار، اکنون با ثبات بهتر می تواند در این زمینه پاسخگو باشد. در یک سال اخیر توانستیم با همکاری زنجیره تامین و شرکتهای قطعه سازی، تولید خودرو را بیش از 58 درصد افزایش داده و از این طریق سازمان را به آرامش و ثبات برسانیم. و با برنامه توسعه محصول و ورود سالیانه یک دستگاه خودرو جدید به سبد عرضه، سهم خود را در بازار افزایش خواهیم داد.

طرح افزایش فرانشیز نمایندگی ها از جمله اقداماتی بود که زمینه شتاب در فعالیت‌های شبکه فروش و تلاش جهت تحقق سیاست‌های سازمان را فراهم کرد.

اجرای موفقیت آمیز طرح اتوخدمت به عنوان یکی از بدیع ترین اقدامات در صنعت خودروسازی کشور محسوب شد و توانست نقدینگی بسیار خوبی را به خطوط تولید گروه سایپا هدایت کرده و زمینه رونق کسب و کار درون سازمانی را فراهم سازد.

در یک سال اخیر سرمایه گذاری مناسبی در زمینه اجرای پروژههای تحقیقاتی در سایپا صورت گرفته که نسبت به گذشته، رشد داشته است. قصد داریم در سال های آینده علاوه بر ادامه تلاش در اجرای پروژه های جدید داخلی، همکاری با شرکای خارجی را نیز با هدف انتقال فناوری و سرمایه توسعه دهیم.

اخبار روز را با ما دنبال کنید./

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false