Find My iPhone چیست و چگونه کار می کند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
Find My iPhone چیست و چگونه کار می کند

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، قابلیت Find My iphone و Find My Friends در نسخه های قبلی iOS دو قابلیت کاملا جداگانه بودند که از iOS 13 به بعد باهم تلفیق شدند، Find My Friends نیز در کنار Find My iPhone به شما اجازه می دهد که موقعیت دوستان و یا خانواده خود را در هر زمان و مکان بررسی کنید. شما برای فعال کردن این قابلیت نیاز به اپل آیدی دارید تا آیکلود خود را فعال کنید برای خرید اپل آیدی با قابلیت پشتیبانی ۲۴ ساعته می توانید همین حالا به آیدی تاپ مراجعه کنید. زمانی که Find My درiPad ،iPhone ، Mac یا Apple Watch فعال شود قفل این دستگاه ها به هیچ عنوان بدون وارد کردن iCloud باز نخواهد شد.

چگونه Find My iPhone رو روشن کنیم

برای روشن کردنFind My  آیفون خود قبل از هر چیز نیاز به یک حساب اپل آیدی دارید، اگر این حساب را دارید مسیر زیر را طی کنید در غیر این صورت با اپل آیدی خریدن از آیدی تاپ و سپس وارد کردن آن در آیفون خود می توانید ادامه مسیر را دنبال کنید:

-روی تنظیمات کلیک کنید.

-در بالاترین قسمت روی iTunes & App Store کلیک کنید.

-حالا می توانید با روشن کردن Find My، گزینه Share My Location را نیز فعال کنید تا به خانواده و دوستان خود نیز اجازه دهید از موقعیت مکانی شما مطلع شوند.

ردیابی دستگاه ها با استفاده از Find My iPhone بسیار آسان است، شما بعد از باز کردن برنامه Find My به برگه Devices رفته و هر دستگاهی را که می خواهید به لیست آن اضافه کنید، همچنین غیر فعال کردن Find My فقط باید هنگام فروش دستگاه یا ارسال آن به تعمیرگاه های مجاز اپل صورت پذیرد، برای این کار می توانید مسیر زیر را دنبال کنید:
-به تنظیمات بروید.
-حساب خود را انتخاب کنید.
-روی گزینه Find My کلیک کرده و سپس Turn Off را بزنید، پس از وارد کردن رمز عبور iCloud این گزینه خاموش خواهد شد.

آی فون

برنامه Find My همچنین می تواند AirPods شما را نیز پیدا کند. اگر Find My را در iPhone خود فعال کرده باشید به طور خودکار در AirPods شما نیز فعال می شود. توجه داشته باشید که برای استفاده از قابلیت های برنامه Find My حتما باید اینترنت شما روشن باشد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false