قالیباف: مردم عمر نوح و صبر ایوب ندارند! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، محمدباقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز پس از ضبط تلویزیونی در رسانه ملی در جمع خبرنگاران اظهارات زیر را مطرح کرد:

*دولت ما دولت مردم است و ما معتقدیم مشکلات در شرایطی حل خواهد شد که مردم در حل مشکلات کمک کنند.اگر ما چنین حرکتی نکنیم هرگز به اقتصاد پایدار نخواهیم رسید.

*دولت مردمی را در آینده توضیح خواهم داد و تاکید بر ساختار درون است. البته این بدان معنا نیست که در حوزه سیاست خارجی بی توجه باشیم. سیاست خارجی باید در راستای صادرات و رونق کالای ایرانی تلاش کند.

*برخی از افراد یکی از موضوعاتی که می گویند این است که ۵ میلیون شغل نمی شود در صورتی که این موضوع قابل حل است و این موضوع با سرمایه داخلی بدون سرمایه گذار خارجی و بدون نیاز به هیچ کسی قابل انجام است.

*حداقل مردم سابقه کاری بنده را می‌دانند و اگر توان کاری نداشته باشم قول نمی‌دهم، امروز مهمترین مشکل کشور بحث بیکاری و ایجاد اشتغال است و من در صحبت هایی که با مردم داشتم قول دادم که در این دوره اگر توفیق خدمت داشتم ۵ میلیون شغل با کمک مردم ایجاد کنم و بتوانم بخشی از مشکلات را حل کنم.

*البته برخی گفتند که این کار امکان پذیر نیست فکر می‌کنم کسانی که این سخن را می‌گویند به توان داخلی و سرمایه‌های ملی باور ندارند و بیشتر نگاهشان بیرون از مرزهاست.

*ارایه کارانه ۲۵۰ هزار تومانی به جوانان بیکار شدنی است و کشورهای دیگر نیز به این موضوع توجه دارند و این ظرفیت وجود دارد.

*جوان متاهلی که به هر دلیل از کارخانه به دلیل رکود بازار بیکار می‌شود و عذرش خواسته می‌شود این جوان باید چکار کند؟ ما حتما بحث سامانه ملی کارانه را تشکیل خواهیم داد و اولویت ما جوانان شاغل که بیکار شده اند و متاهل هستند که حتما ۲۵۰ هزار تومان به آن‌ها خواهیم داد.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false