آقای وزیری که برای کنترل ثروت نجومی اش یک وزارتخانه کم است! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبرری جامعه خبر، سیدحسین نقوی حسینی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (3 اردیبهشت ماه 96)، اظهاراتی را به شرح زیر مطرح کرد:

*وزیری در دولت یازدهم طبق گفته خودش 780 میلیارد تومان ثروت دارد که یک وزارتخانه باید ثروت این ‌آقا را مدیریت کند. و وزیری در این دولت در جلسات و مذاکرات رسمی در یک ساعت جلسه نیم ساعت آن را خواب است و باید آن را بیدار کرد.

*اگر من بگویم تعریض 6 کیلومتر جاده ورامین به آب‌باریک و اگر بگویم تعریض 10 کیلومتر جاده ورامین به جواد‌آباد در طول دولت یازدهم یک درصد پیشرفت نکرده به دولت جفا کرده‌ام؟ و آیا اگر بگویم کارخانجات حوزه انتخابی من با سابقه‌های چند ده ساله تعطیل شده و هزاران کارگر در دولت یازدهم بیکار شده‌اند به دولت یازدهم جفا کرده‌ام؟ آیا اینها حقیقت نیست؟

*در دو جاده‌ای که ذکر کرده‌ام در 4 سال گذشته 50 نفر کشته شده‌اند که یکی از آنها پدر شهید مدافع حرم بود. آقای روحانی شما باید فردا جواب دهید، به خودت گفتم، به معاون اولت گفتم، به وزیر راهت که نمی‌رسد شرکت‌های خود و خانوده‌اش را اداره کند گفتم که مردم در این دو جاده کشته می‌شوند.پدر شهید مدافع حرم یک هفته بعد از تشییع فرزندش در این جاده سرش از تنش جدا شد و حال چه کسی می‌خواهد پاسخگو باشد.

*معلمان مجلس بروید و به داد فرهنگیان برسید معلمان و دانش‌آموزان انگیزه‌هایشان را از دست داده‌اند، آموزش و پرورش در حاشیه قرار گرفته است، به داد معلمان و آموزش و پرورش برسید.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false