واژگونی خودرو 39 درصد حوادث رانندگی نوروز 96 - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، براساس گزارش پلیس راهور اولین حادثه سال 96 یک کشته و 2 مجروح به همراه داشت که در این حادثه در کیلومتر 103 محور یزد کرمان بر اثر واژگونی یک دستگاه تیبا رخ داد.

براساس این گزارش، در روز 26 اسفند ماه 29 نفر و در روز 13 فروردین 7 نفر به علت حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند و در استان فارس با 33 کشته، کرمان 31 نفر،سیستان و بلوچستان و آذربایجان شرقی هر کدام 30 کشته و اصفهان 27 کشته بیشترین حوادث رانندگی رخ داده است.

براساس گزارش جامعه خبر، 72 درصد تصادف های متعلق به خودروهای سواری، 12 درصد وانت بار، 8 درصد موتور سیکلت، 6 درصد کامیون و 7/1 درصد مسافر برهای عمومی بوده و 39 درصد تصادف ها به علت واژگونی خودرو رخ داده که بیشترین دلیل آن لغزندگی معابر، خستگی و خواب آلودگی رانندگان یا سرعت غیر مجاز بوده است و خودروی پراید و پژو بیشترین حوادث رانندگی را داشتند.

41 درصد علل تصادف ها به علت عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی ،‌ 23 درصد سرعت غیر مجاز و 21 درصد سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ رخ داده و یک خودروی بی.ام. و رکوددار سرعت در ایام نوروز بوده است.

به گزارش چامعه خبر، جوان ترین  راننده متخلف در نوروز، جوانی 19 ساله و صاحب وانت پیکان و مسن ترین راننده متخلف، فردی 79 ساله و دارنده خودرو پیکان بود و پر تلفات ترین حادثه در کیلومتر 40 محور مرند- تبریز در اول فروردین بین یک دستگاه اتوبوس و مینی رخ داد که در این حادثه 6 تن کشته و7 تن مجروح شدند.

اخبار روز زا با ما دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false