6 فرماندار استان تهران برگزیده جشنواره شهید رجایی شدند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
6 فرماندار استان تهران برگزیده جشنواره شهید رجایی شدند

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر بیست و یکمین دوره جشنواره شهید رجایی استان تهران، عصرچهارشنبه با حضور “جمشید انصاری” معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری استخدامی کشور، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، نعمت اله ترکی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، مدیران کل دستگاه های اجرایی، فرمانداران، بخشداران و جمعی از مدیران استان در محل سالن جلسات استانداری تهران برگزار شد.

براساس این گزارش، در این دوره از جشنواره که نتیجه ارزیابی عملکرد دستگاه ها در سال 97 است، “سیاوش شهریور” فرماندار شهرستان شمیرانات، “مهدی یوسفی جمارانی” فرماندار شهرستان فیروزکوه، “حسین کاغذلو” فرماندار شهرستان ورامین، “حسین توکلی کجانی” فرماندار شهرستان ملارد، “بهمن خطیبی” فرماندار شهرستان قرچک، و “عیسی فرهادی” فرماندار شهرستان تهران به عنوان فرمانداران برگزیده استانی معرفی شدند.

به گفته معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت استان تهران در این دوره از جشنواره، ارزیابی عملکرد دستگاه ها بر مبنای شاخص های اختصاصی را به کارشناسانی محول کردیم که در طول سال برنامه دستگاه ها را رصد می کنند، این درحالی است که سال های قبل 15 دستگاه را یک کارشناس ارزیابی می کرد که هیچ رابطه ای به لحاظ شاخص های اختصاصی با دستگاه نداشت. وی گفت: در این دوره برای اولین بار در کشور از نظر خبرگان برای تعیین برترین فرمانداران و بخشداران استفاده کردیم. اگر چه ارزیابی عملکرد همواره خطاهایی دارد اما سعی کردیم بدون پارتی بازی و به شکل شفاف و واقعی بهترین ها را معرفی کنیم که تا حدودی موفق بوده ایم.

گفتنی است؛ شاخص های توسعه ای مبتنی بر برنامه ششم توسعه در این دوره از ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی امتیاز ویژه ای داشته است.
همچنین به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ‌و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و نهادینه‌كردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملكرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آنها، به استناد آیین‌نامه اجرایی مواد 81 و 82 قانون مدیریت خدمات كشوری (موضوع تصمیم‌نامه شماره 4225‌‏/44327 تاریخ 14‌‏/1‌‏/1389، وزیران محترم عضو كمیسیون امور اجتماعی و دولت الكترونیك) و دستورالعمل‌های اجرایی مربوط در خصوص ارزیابی عملكرد، بخشنامه جشنواره شهیدرجایی سالانه ابلاغ و جشنواره شهید رجایی در سطح ملی، دستگاهی و استانی برگزار می شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false