«رفیعی» به تیم ملی دعوت نشد! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سروش رفیعی، در چند هفته اخیر عملکرد بسیار خوبی برای سرخ پوشان داشت با این حال در فهرست کی روش برای تیم ملی دیده نشد.

بر اساس این گزارش وقتی فهرست نفرات دعوت شده به تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد یک علامت سوال بزرگ در آن وجود داشت که آن دعوت نشدن رفیعی است. کی روش زمانی که سروش در تراکتورسازی بازی می کرد او را به تیم ملی دعوت می کرد و حالا که شاگرد برانکو است تصمیم گرفت که او در فهرست نباشد.  در حالیکه رفیعی در نیمه فصل نخست بسیار آماده بود و با پاس هایش بارها موقعیت گلزنی ایجاد کرد.

تیم تراکتورسازی در غیاب رفیعی افت کرد فاصله این تیم با صدر جدول رده بندی هم به خوبی چنین چیزی را ثابت می کند. در حالیکه پرسپولیس با آمدن سروش از نظر هجومی بسیار بهتر از قبل شده است. کسب ۸ پیروزی از ۹ بازی در نیم فصل دوم نشان می دهد که رفیعی برای پرسپولیس تاثیر زیادی داشته است.

دعوت نشدن وی به تیم ملی چند دلیل دارد؛ نخست اینکه کی روش دیگر به او اعتماد ندارد؛ دوم اینکه به بازیکنان فیزیکی و درگیرنده بیشتر از بازیکنان فانتزی نیاز دارد و سوم اینکه احتمالا به خاطر لجبازی با برانکو این تصمیم را گرفت تا ثابت کند که مخالف پیوستن رفیعی به پرسپولیس بوده است.

افکار

اخبار روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false