طلایی: وزیر راه به مدیریت شهری تهمت زد! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر، مرتضی طلایی در سیصد و سی وششمین جلسه علنی شورای شهر در رابطه با برگزاری کنفرانس مدیریت یکپارچه شهری گفت: روز گذشته کنفرانس مدیریت یکپارچه شهری در تهران برگزار شد که تعدادی از اعضای شورای شهر و مسئولان شهری در آن حضور داشتند، امیدواریم برگزاری این کنفرانس به شکل گیری مدیریت یکپارچه شهری کمک کند.

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: وزیر راه و شهر سازی در ابتدای کنفرانس مدیریت یکپارچه شهری صحبت های کردند که البته در مواردی درست بود اما در موارد زیادی به مدیریت شهری اتهام وارد شد که باید در جای آن به این صحبت ها پاسخ داد.

وی با اشاره به رفع مشکلات شورایاران منطقه 3 اظهار کرد: در روال کاری شورای شهر شاهد یک دوگانگی هستیم، زمانیکه برای بودجه سرای محلات و شورایاری‌ها طرح می‌آوریم شورا به آن طرح رای نمی‌دهد و اکنون حرف‌های دیگری می‌زند.

طلایی با اشاره به نقدهایی که به بودجه سرای محلات و شورایاری‌ها وارد شده بود گفت: آقایانی نقد دارند که این طرح‌ها در قالب ستاد تهیه می‌شود که رای نمی‌آورد ولی باید بگویم که اینها فکر می‌کنند با غوغاسالاری می‌توانند کار را پیش ببرند و طرح بودجه سرای محلات و شورایاری‌ها کاملا شفاف و واضح است.

نایب رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: بودجه ستاد یک موضوع است و بودجه‌ای که در قالب کد پروژه برای مسایل محلات وجود دارد یک موضوع دیگر است، ما این طرح را سه ماه قبل به صورت ریز ارایه داده‌ایم.

اخبار روز را با ما دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false