سکه بازان این هفته ناکام ماندند! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، روز یکشنبه، کاهش قیمت دلار تکنیکهای افزایشی سکه‌بازان را خنثی کرد. در ابتدای دومین روز هفته، سکه تمام بهار آزادی تحت‌تاثیر جوسازی معامله‌گران سکه ۴۴هزار تومان بالاتر از روز گذشته، تا بهای یک میلیون و 205 هزار تومان بالا رفت.

یکشنبه سکه‌بازان در روز تعطیل بازارهای جهانی قیمت سکه را با چاشنی انتظارات برای افزایش بهای اونس 7 هزار تومان بالا آوردند و امروز هم سعی داشتند با همین دلیل باز قیمت را افزایش دهند که موفقیت آمیز نبود و سکه به یک میلیون و ۲۰۰ هزار کاهش پیداکرد.

دلار هم با افت ۱۰ تومانی به ۳هزار و ۷۷۰ تومان رسید.

پایین آمدن نرخ حواله درهم و افزایش فروش ارز در بازار داخلی از جمله عواملی بودند که زمینه‌ساز افت قیمت شدند. کاهش بهای دلار موجب شد، سکه از سقف ابتدای روز پایین بیاید.

روز دوشنبه هم کاهش ۲دلار و ۵۰ سنتی قیمت طلا در بازارهای جهانی باعث شد که تا ساعت ۱بعداز ظهر قیمت طلا کاهش  بیشتری داشته باشد.

به این تزتیب هر انس طلا ۱هزار و۲۳۲دلار و ۸۰ سنت ارزش گذاری شد. در بازارهای داخل هم سکه با کاهش روبرو شد و یک میلیون و ۱۹۹هزار و ۵۰۰ تومان فروخته شد. به همین ترتیب سکه نیم ۶۸۱ هزار تومان ربع سکه ۳۸۱ هزارتومان و سکه گرمی ۲۳۶هزارتومان و هرگرم طلای ۱۸ عیار هم ۱۱۵هزارو ۲۰۰ تومان ارزش گذاری شد.

در بازار ارز هم قیمت یورو با ۳۳۶ریال کاهش به ۴۰هزارو ۸۴ریال، دلار با ۹۴ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۳۷هزار و ۷۸۷ریال و درهم ۱۰هزارو ۳۵۰ ریال به فروش رسد.

اخبار روز سکه و ارز را با ما دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false