خبرگزاری فارس علیه اژه ای/ دفاع از بهمنی - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

پایگاه خبری جامعه خبر/سید هادی کسایی زاده/ روز گذشته غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه با معرفی حمید و محمدرضا مظلومی به عنوان سلطان سکه گفت: این افراد سال 90 و 91 هم دستگیر شده بودند که بانک مرکزی اعلام کرده است که خودمان دلار در اختیار آنها گذاشته ایم و سپس آزاد شدند.

بر اساس این گزارش با توجه به اظهارات روشن و صریح سخنگوی قوه قضاییه مشخص است که محمود بهمنی رییس بانک مرکزی در سال های مورد اشاره بایستی پاسخگوی اتهام بزرگی که در خصوص همکاری سازمان تحت ریاستش با اخلاگران اقتصادی مطرح است، باشد.

جماران می نویسد: نکته جالب گزارش خبرگزاری فارس است که با رفع اتهامات از محمود بهمنی و بانک مرکزی در جریان سال های 90 و 91، به نقل از یک منبع آگاه می گوید: در زمان تحقیقات در سال های 90 و 91  از این متهمان که در همان بحران ارزی به همراه جمشید بسم الله دستگیر شده بودند هیچگونه صحبتی از هماهنگی بانک مرکزی با اقدامات این افراد نبوده است.

در این میان بدیهی است که از میان گزارش فارس و اظهارات سخنگوی قوه قضائیه افراد نبوده است یک روایت درست است و افکار عمومی منتظر هستند که بدانند ماجرای همکاری بانک مرکزی طی آن سال ها با سلطان سکه واقعی است یا خیر!

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false