روز تولد "ترامپ" چگونه سپری شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش بخش بین الملل پایگاه خبری جامعه خبر، زمانی که ترامپ برای برگزاری جشن تولد ۷۲ سالگی خود آماده می شد ملانیا برای انجام سفر کاری اسرارآمیزی راهی نیویورک شد و درست زمانی که فامیل و دوستان و سران کشور آمریکا برای رئیس جمهورشان در زادروزش جملات شادباش توایت می کردند خبری از همسر رئیس جمهور نبود و فقط سخنگوی ملانیا به گفتن یک جمله بسنده کرد: بانوی اول برای همسرش یک دنیا بوسه های خوب می فرستد.

چندی پیش که ملانی برای مدت یک ماه از نظرها مخفی شده بود ترامپ اعلام کرد که او یک عمل جراحی کلیه داشته و در حال استراحت است.

در ماه های اخیر او در هیچ کذام از برنامه های کاری همسرش حضور نداشت و ترامپ به تنهایی دیدار با رهبر کره شمالی در سنگاپور را برگزار کرد، نشست اقتصادی جی ۷ را در کبک در غیبت ملانیا سپری کرد و حتی سفر خانوادگی خانواده ترامپ به اسرائیل بدون حضور بانوی اول ایالات متحده انجام شد.

البته به نظر می رسد فرار ملانی از شرکت در مراسم تولد همسرش جوابی به بی توجهی رئیس جمهور به تولدش در 26 آوریل  باشد چون در آن روز رئیس جمهور هیچ کادویی به او نداد.

ترامپ برای توجیه کار خود گفت که به همسرش یک "کارت پستال" زیبای و یک دسته گل هدیه داده است. او بیان داشت: "آیا می دانید که من به شدت سرم شلوغ است و نمی توانم برای پیدا کردن هدیه به این طرف و آن طرف برم. فهمیدید؟"

فرزندان رئیس جمهور آمریکا هم با انتشار جملات ساده ای تولد او را در فضای مجازی تبریک گفتند.

اخبار روز ایران و جهان را در جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false