جان مادرتان اینجا تظاهرات نکنید - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

پایگاه خبری جامعه خبر/ سیدهادی کسایی زاده/ وزارت کشور گل کاشت و در اقدامی بسیار جالب مکان هایی را برای تظاهرات های مردمی  یا همان اعتراضات عمومی تعیین کرد. از ورزشگاه آزادی و شیرودی- ورزشگاه تختی تا پارک طالقانی- بوستان گفتگو- بوستان ولایت- پارک هنرمندان- پارک پردیسان- پارک شهر و غیره … یعنی با خانواده داری وسط پارک ناهار می خوری ۱۰ هزار معترض میان می گن عزیزم ۱۰ هزارتا سیخ دیگه هم بزن هستیم ظهر … یعنی ۸ تا بوستان این محمد باقر قالیباف بنده خدا برای مردم تهران ساخت بریم کمی نفس بکشیم وزارت کشور همونجاها را امنیتی کرد ملت بریزند شعار بدن…

حالا می رسیم به موضوع بسیار مهم نحوه درخواست تجمعات اعتراضی … اولا باید ۳ روز قبل درخواست کتبی بدهید به فرمانداری و استانداری یعنی همان وزارت کشور. وزارتخانه این درخواست را در نشست فوق العاده می بره کمیسیون ماده ۱۰ احزاب که د درخواست نوشته چرا؟ چگونه؟ کی؟ کجا؟ و فیها خالدون همه باید نوشته شده باشه … 12 ساعت بعد هم جلسه تشکیل می شه و نتیجه به استحضار درخواست کنندگان می رسد.

یعنی رسما اسامی و روز و ساعت به پلیس اعلام می شه با گاز اشکاور موضع گرفته و محل را تحت محاصره در بیارند تا مشکلی رخ نده و امنیت مردم و تظاهر کننده گان بدین شکل تامین شود.

یعنی این جلسه با حضور پت و مت برگزار می شد تصمیم بهتر از این گرفته می شد. آخه عزیز دل ها قربون حقوق هاتون برم … قربون حق جلسه هاتون برم من این چه مکان هایی است که انتخاب کردید؟ مگر مردم آسایش نمی خوان؟ فضای سبز و مکان های ورزشی سرانه اش چقدر بود که همون هم دادید به تظاهرات ها؟ بهتر نبود محل این تجمعات مردمی در یکی از خیابانهای منتهی به مجلس شورای اسلامی باشه فقط … اعتراض ها به مجلس همیشه وارد است چون مجلس ناظر بر عملکرد همه دستگاه هاست.

یکی از خیابانهای نزدیک بهارستان را درست کنید برای همین کار نه اینکه جای جای تهران را شخم بزنید خیال خودتون هم راحت کنید. الان این تصمیم است که گرفتید؟ خودتان واقعا خنده تان نمی گیرد؟ خسته نباشید … دلاوران .. نام آوران

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false