کسایی زاده و تیتری که موجب اخراج آقای معاون شد! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
کسایی زاده و تیتری که موجب اخراج آقای معاون شد!

پایگاه خبری جامعه خبر/ سید هادی کسایی زاده: پاییز سال 1393 نمایشگاه مطبوعات تهران بود و من بعنوان خبرنگار خبرگزاری مهر در حوزه اجتماعی بعنوان نیروی ثابت در غرفه خبرگزاری بودم. میهمانان و مسئولان یکی پس از دیگری می آمدند و می رفتند.

یک روز دکتر فرید براتی سده معاون درمان اعتیاد و حمایتهای اجتماعی وقت ستاد مبارزه با مواد مخدر وارد غرفه خبرگزاری مهر شد. کمی با هم گپ زدیم …

زیاد قصد مصاحبه خاص نداشتم.

حرفمان گل انداخت و در مورد چالش های موجود برای مبارزه با مواد مخدر بحث کردیم. از دستگاه های خودپرداز سرنگ و کاندوم تا دی آی سی هایی که رها شده بودند.

در طول مصاحبه دکتر براتی انتقادات زیادی به ستاد داشت. اینکه رئیس جمهور اصلا یک جلسه با ستاد نداشته و تیغ وزیر کشور اصلا نمی برد و غیره … در پاسخ به برخی سوالات می گفت: شاید اخراج شوم اما می گویم.

بعد از مدتی مصاحبه را منتشر کردم و در تیتر نوشتم شاید اخراج شوم اما می گویم …

بعد از چند هفته دکتر براتی سده واقعا از ستاد بیرون آمد … (نخواستند بماند) و حالا که می نویسم معاون بهزیستی کشور است. البته ستاد مبارزه با مواد مخدر را رها نکردم چون معتقد بودن این ستاد هیچ کاره است و اقدامی نکرده است. خبرگزاری موج هم دبیر ارشد بودم و تیتر زدم موادمخدر مبارزه با ستاد و تیتر بعدی هم نوشتم ستاد مبارزه با مواد مخدر شکست خورد.

شکایت های زیادی از خبرگزاری شد و فشار آوردند من را اخراج کنند اما مدیرعامل (محمود امینی) پشتم ماند. تا اینکه بالاخره صدای مسئولان قضایی هم در آمد. حجت الاسلام محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور گفت ستاد مبارزه با مواد مخدر امامزاده بدون معجزه است. و سخنگوی قوه قضائیه هم به ضعف ستاد اذعان داشت.

بعنوان خبرنگار اجتماعی دغدغه مبارزه با مواد مخدر را داشتم و دارم و برای همین بود که یک شب تا صبح در میان معتادان در میدان شوش تهران زندگی کردم و این گزارش موجب شد تا محله هرندی ساماندهی شود.

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید. /

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false