مجلس با بررسی فوری طرح افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان موافقت کرد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی بررسی دو فوریت استفساریه جزء ۱ بند «الف» تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۱۳۹۷ با امضای ۴۳ نماینده در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت؛ این طرح در مورد افزایش حقوق کارمندان است.

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از طراحان این طرح گفت: در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ و در صحن علنی مجلس، نمایندگان در راستای رسیدگی به اقشار آسیب‌پذیر و کسانی که حقوق کم دریافت می‌کنند، بندی را به تصویب رساندند که حقوق این افراد افزایش یابد.

وی ادامه داد: متأسفانه دولت از این تبصره برداشت نادرستی داشت و افزایش حقوق کارکنان را بین ۶ تا ۱۲ درصد تعیین کرد، به گونه‌ای که حداقل حقوق ۱۴۴ هزار تومان و حداکثر حقوق ۵۰۰ هزار تومان افزایش یابد؛ لذا این طرح با قید دو فوریت به مجلس ارائه شد تا در راستای خواست نمایندگان، حقوق اقشار آسیب‌پذیر به میزان ۲۰ درصد افزایش یابد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: در قانون بودجه سال ۹۷، نمایندگان تبصره‌ای را به تصویب رساندند که بر اساس آن حقوق مقامات، وزرا، سفرا، استانداران و معاونین وزرا در سال ۹۷ افزایش نیابد تا دست دولت برای افزایش حقوق کارمندانی که کمترین دریافتی را دارند، باز باشد.

نمایندگان با ۱۶۸ رأی موافق، ۲۳ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۹ نماینده مجلس با دو فوریت این استفساریه موافقت کردند.

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false