روحانی: تقویت پیام رسان های داخلی حرف به حقی است - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، روز یکشنبه)در جمع مردم نیشابور با تاکید بر اینکه تکنولوژی صلح آمیز هسته ای را نگه خواهیم داشت، تصریح کرد: علوم هسته ای که در مسیر صلح آمیز است را برای صنعت برق، علوم پزشکی و کشاورزی استفاده خواهیم کرد. ما به دنبال تهدید جهان و منطقه نیستیم و شما هم بدانید که نمیتوانید ملت بزرگ ایران را تهدید کنید.

روحانی تصریح کرد: برخی از اینترنت پر سرعت چندان خوششان نمی آید. می گویند اینترنت باید بسیار کند باشد؛ به صورتی که اگر خواستید به سایتی دسترسی پیدا کنید، باید مدت زیادی وقتتان را تلف کنید تا بعد هم پشیمان شوید. دنیای امروز، دنیای سرعت و ارتباطات است. اگر می خواهیم در ایران فساد از بین برود، راهش اطلاع مردم و جوانان است. بدون حضور جوانان و بدون شفافیت و بدون اطلاع مردم، امکان مبارزه با فساد وجود نخواهد داشت.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تقویت پیام رسان های داخلی، حرف به حقی است گفت: ما باید آنچه ایرانی است، حتی در فضای مجازی را تقویت کنیم اما آیا می توان به نام تقویت فضای ایرانی، مردم را از ارتباطات و از مشاغل محروم کرد؟ این کار امکان پذیر نیست.

وی تصریح کرد: ما باید به سمت قدرت ایران حرکت کنیم. امروز قدرت ایران در سایه به دست آوردن فرصت هایی است که اگر امروز آن ها را به دست نیاوریم، فردا بسیار دیر شده است.

مهر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false