احتمال افزایش قیمت مرغ در ماه رمضان - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، محمد یوسفی با اشاره به افزایش قیمت نهاده‌های دامی و کاهش انگیزه مرغداران برای تولید، گفت: همین مسائل سبب شده قیمت جوجه نسبت به مدت مشابه سال گذشته، حدود ١٥٠٠ تومان کاهش داشته باشد. این وضعیت برای ادامه تولید و تامین مرغ در ماه‌های آینده، مشکل ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تولیدکنندگان تمایلی به تحویل دادن مرغ خود به شرکت پشتیبانی امور دام ندارند، ادامه داد: مقدار زیادی نهاده دامی در اختیار شرکت پشتیبانی امور دام است، نرخ نهاده های این شرکت برای تولیدکنندگان کمی کمتر از قیمت های بازار است؛ بنابراین اگر شرکت می خواهد مرغ را به نرخ ٤ سال قبل تحویل بگیرد، حداقل نهاده های خود را نیز به قیمت سال گذشته در اختیار مرغداران قرار دهد.

یوسفی درباره اینکه پیش بینی می شود قیمت مرغ در ماه مبارک رمضان به چه صورت باشد، گفت: با این شرایط اگر قیمت به حدود ٩٥٠٠ تا ١٠٠٠٠ تومان برسد منطقی است؛ اما احتمال دارد چنین اتفاقی رخ ندهد چون بحث قدرت خرید مردم مطرح است. با این حال احتمال افزایش حدود ١٠٠٠ تومانی قیمت و رسیدن نرخ این کالا به ٩٥٠٠ تومان در ماه مبارک رمضان وجود دارد.

مهر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false