رهبر هندوها به اتهام تجاوز دستگیر شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش بخش بین الملل پایگاه خبری جامعه خبر، یک رهبر مذهبی هندو(گورو) که گفته می شود میلیون ها پیرو در سراسر دنیا دارد به اتهام تجاوز به یک دختر 16 ساله به حبس ابد محکوم شد.

"آسارام باپو" 77 ساله که ساکن در شهر جوداپور هندوستان است و در بیش از 400 معبد هندو در سراسر دنیا به پیروانش آموزش های مدیتیشن و یوگا می دهد، از سال 2013 در پی مطرح شدن یک اتهام از سوی خانواده قربانی دستگیر شد.

به گفته پلیس خانواده قربانی برای درمان روح دخترشان او را به نزد آسارام برده بودند و زمانی که در حال عبادت در معبد بودند وی دخترشان را در اتاق دیگری مورد تجاوز قرار داده است. سپس دختر جوان را تهدید کرده که در صورت صحبت در این مورد خانواده او را خواهد کشت.

اما دختر جوان این موضع را با خانواده مطرح کرد و زمانی که والدین به آسارام اعتراض کردند، آن ها را از معبد بیرون انداخته است.

نگرانی از بروز خشونت های احتمالی از سوی طرف داران او در جوداپور بالا گرفته و قربانی و خانواده اش در خطر قرار داردند.

سال گذشته هم در مورد مشابهی که مربوط به یک رهبر دیگر هندو بود و در جریان درگیری های رخ داده 23 نفر جان باختند.

براساس وب سایت رسمی آسارام 40 میلیون طرفدار او در سراسر جهان در بیش از 400 مرکز درمان روحی و روانی در 19 کشور جهان از رهنمودهای او استفاده می کنند.

همچنین پرونده دیگری در مورد تجاوز او به زنی در شهر گوجارات بین سال های 2002 تا 2004 وجود دارد. در این مورد حداقل 9 شاهد در این پرونده وجود داشت که تا کنون 3نفر آنها مرده اند. تحقیقات در مورد مرگ این افراد ادامه دارد.

اخبار روز ایران و جهان را در جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false