هشدار هواشناسی نسبت به وقوع سیل - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سازمان هواشناسی اعلام کرد بارندگی‌ها امروز و فردا در برخی مناطق کشور ادامه خواهد داشت و در مناطق مستعد احتمال سیلاب وجود دارد.

براین اساس امروز دوشنبه رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید در شرق کرمانشاه، شرق کردستان، جنوب زنجان، جنوب ایلام، لرستان، شمال و شرق خوزستان، غرب و جنوب فارس، بوشهر، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، مرکزی، همدان، قزوین، البرز، تهران، قم، غرب یزد و به تدریج سمنان، شرق گلستان و خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رخ می‌دهد همچنین بارش برف و باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید  در ارتفاعات البرز در استان های گیلان، مازندران، البرز، تهران و سمنان و ارتفاعات زاگرس در استانهای لرستان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد پیش‌بینی شده که می تواند موجب اختلال در تردد جاده های کوهستانی و گردنه ها شود. 

همچنین امروز دربرخی مناطق جنوب غرب، جنوب، نواحی مرکزی و بتدریج نیمه شرقی کشور وزش بادشدید پیش بینی می شود که در برخی نقاط باکاهش دید و گردوغبار همراه خواهد بود.

همچنین انتظار می رود امروز در شمال سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، کرمان، یزد، اصفهان، شرق قم و کویر مرکزی در جنوب سمنان، سرعت باد لحظه ای در بعضی ساعات بین ۴۵ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت برسد لذا احتمال خیزش گردوخاک و همچنین خسارات به تاسیسات شهری و روستایی وجود دارد که توصیه می شود جهت به حداقل رساندن خسارات احتمالی، تمهیدات لازم اتخاذ شود.

سازمان هواشناسی همچنین برای فردا نیز رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید در خراسان رضوی و برخی نقاط خراسان شمالی پیش‌بینی شده است.

اخبار روز ایران را در جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false