واکنش داور سابق لیگ برتر به دریافت رشوه 100 میلیونی - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، خداداد افشاریان در پاسخ به سؤالی در مورد ادعاهای مطرح شده در برخی کانال‌های تلگرامی مبنی بر پرداخت رشوه به او در یک بازی حساس اظهار کرد: متأسفانه در دیداری که یکی از بهترین قضاوت‌ها را به همراه داوود رفعتی و حیدر شکور داشتیم با این اتهام سنگین مواجه شدیم که ادعایی علیه یک نفر نیست، بلکه چهره جامعه داوری این کشور را مخدوش کرده است.

این داور با سابقه فوتبال کشور افزود: ظاهراً آقای رهبری‌فرد مصاحبه‌ای داشته و در آن ادعا کرده که تیم استیل‌آذین وقت 100 میلیون تومان به داور مسابقه داده تا یک پنالتی به نفع آنها بگیرد، اما بعد از اینکه این اتفاق نیفتاد، 95 میلیون آن را پس گرفتند؛ آقای رهبری‌فرد البته اسمی از من نیاورده، اما برخی کانال‌های تلگرامی براساس گمانه‌زنی‌ها اعلام کردند که این داور «افشاریان» بوده که واقعاً جای تأسف دارد که به این راحتی با آبروی افراد بازی می‌شود.

وی تأکید کرد: اگر خدای ناکرده با این آقایان به توافق می‌رسیدم که شک نکنید این کار را می‌کردم، دلیلی ندارد پول بگیریم با آبروی خودمان بازی کنیم، بعد پنالتی هم نگیریم و بعد پول را پس بدهیم؛ این اتهام واهی است و در شأن من و جامعه داوری نیست.

این داور پیشکسوت بین‌المللی فوتبال گفت: من آبرویم را ذره ذره جمع کردم و شک نکنید به راحتی آن را از دست نمی‌دهم که بخواهم سابقه 20 سال داوری حرفه‌ای‌ام را با این کارها زیر سؤال ببرم.

افشاریان از شکایت خود از برخی کانال‌های تلگرامی هم خبر داد و افزود: این ادعا یک افترای مطلق بوده و اگر لازم باشد صدها بار تهران می‌روم تا از آبروی خودم و جامعه داوری دفاع کنم.

فارس

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false