واکنش وزیر ارشاد به حضور فرهادی و پناهی در جشنواره فیلم کن - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر در پاسخ به سوالی پیرامون حضور جعفر پناهی و اصغر فرهادی در هفتاد و یکمین دوره جشنواره فیلم کن گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنوز به هیچ موضع رسمی درباره حضور این دو هنرمند در جشنواره فیلم کن نرسیده است.

وی ادامه داد: نگاه و تعامل ما یک نگاه و تعامل حداکثری با جهان و سینمای جهان است و با این رویکرد ارتباطات جهانی خود را تنظیم کردیم و نگاه ما حضور حداکثری است، البته قطعا پاره‌ای از قواعد و قوانین وجود دارد که آن‌ها نیز باید رعایت شود.

صالحی درباره ارتباط و تعامل وزارت ارشاد با دستگاه‌های امنیتی و وزارت امور خارجه  و حضور هنرمندان خارجی در ایران گفت: خوشبختانه در سه سال گذشته به نگاه مشترک و مورد نظر حوزه فرهنگ و حوزه‌های امنیتی رسیده‌ایم و سال به سال این مشترکات افزایش یافته و هر قدر ارتباطات قوی‌تر بشود به نفع سینمای ایران است.

وی درباره نامه‌نگاری سینماگران با رئیس‌جمهور درباره مشکلات سینما گفت: اهالی سینما حق دارند با هر فردی مکاتبه کنند و حق دارند که افراد مختلف را طرف خطاب قرار بدهند.

ایلنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false