احتمال کاهش قیمت مواد غذایی و گوشت قرمز - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، فرهاد آگاهی با مثبت ارزیابی کردن تک نرخی شدن قیمت ارز، اظهار کرد: تک شدن نرخ ارز برای هر فعال اقتصادی یک اتفاق مثبت است و فعالان حوزه کشاورزی از این مساله استقبال می‌کنند و در ارتباط با کالاهای اساسی با مشکلی مواجه نخواهیم بود و تک نرخی شدن موجب افزایش قیمت کالاهای اساسی نخواهد شد.

وی ادامه داد: در حوزه گوشت قرمز با کاهش قیمت روبرو خواهیم بود و براساس تدابیر اندیشیده شده توسط دو وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی به احتمال بسیار بالا با کاهش قیمت مواد غذایی همراه خواهیم شد.

رییس انجمن واردکننده‌های فرآورده‌های خام دامی با بیان این‌که آن دسته از کالاهایی که قبلا ارز مبادله‌ای دریافت می‌کردند، گفت: مابه‌التفاوت قیمت نسبت به دلار ۴۲۰۰ تومانی به آنها پرداخت خواهد شد و آنهایی که ارز متقاضی می‌گرفتند شرایط برای آنها با ارز ۴۲۰۰ تومانی باقی خواهد ماند.  

رییس انجمن واردکنندگان فرآورده‌های خام دامی در مورد این‌که آیا قیمت واقعی دلار در ایران ۴۲۰۰ تومان است؟ تصریح کرد: صادرکنندگان اعتقاد دارند این نرخ واقعی نیست، اما به نظر ما در بخش واردات این نرخ نزدیک به واقعیت است و اگر ارز ناشی از صادراتی که بخش خصولتی طی سال‌های اخیر انجام می‌داد به شبکه پولی کشور وارد می‌شد، قیمت دلار حتی در حال حاضر کمتر از ۴۲۰۰ تومان بود.

ایسنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false